2012年6月13日 星期三

我的25零12 - 俊仔, 伊呂波


2012年6月8日

7號晚同左FRANCIS 食飯, 之後因為要等個衰人打完波去搵佢
仲去左飲下野等佢, 點知仲撞到呀石同大佬tim~ 又會咁岩! haha

俊仔打完波我就去左搵佢,
一齊的士返屋企!

返既就係一齊cut cake喇~ hoho


俊仔係black n white 買架呢個蛋糕, 好好味呀~
聽聞都幾貴............


真係唔知俊仔有心定冇意, 上次同我去完玩具反斗城
知我想要左pictionary 好耐好耐耐架喇~ 佢就真係送左比我喇~ hehe 好開心呀~
仲有一份麵包機, 但其實我係想要roll cake機, (者係果d 比小朋友玩果d呢....hahah)


我好似年年係佢屋企cut cake 就好似迫咪佢爸爸媽媽同我慶祝咁呀~ XD
我都唔係幾好意思!!! 不過俊仔話冇所謂喇~


又大一歲, 又老一年, 以前都唔會咁諗,
不過可能真係過左25心態都唔同D......( 我真very young 架下心態上)

第2天正日生日, 星期5, 我又無請假
不過老細無返wor, 個人開心哂lor~ haha

俊仔放工唻左接我, 之後一齊落左老尖
一早講好左食燒牛肉......佢訂左伊呂波!


一入到去就感覺好日本, 好好feel,
而且好多日本人去食架, 周圍好多人講日文,
錯覺自己去左日本都ok 呀~ 而且menu 係日文唻架~


感覺都幾正宗,

連圍裙都有wor, 咁都唔係正宗? XD


俊仔拍牌, 叫左個和牛盛合 - HK$ 330


野菜盛合 - HK$ 180

海鮮盛合 - HK$ 270
我想勁讚佢隻虎蝦, 真係好食到不得了呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
有勁甜既蝦糕, 肉質又彈牙, 但係又唔會冇左蝦既鮮味!!
好想叫多隻架, 不過已經飽喇就放棄!!

另外個三文魚都係一個好食推介
由於有油既關係, 會燒到起哂火, 不過燒起真係超好食呀!~~ hehe

其他就冇咩特別~

先唔好講D 食物質數既話, 其實都幾貴! 因為真係我好少架ja!
我好suggest 大家叫個白飯做底..............hahaha

和牛都幾好架, 真係入口即溶果個口感lor~
不過我都係鐘意有d口感既, 所以對佢既牛肩情有獨鐘,
有口感得唻又唔會冇左牛味!!! yumyum~


今晚有專人服務員, hehe~ 只係等食感覺一流~


由於唔飽, 想叫白飯架喇,
但俊仔話唔好wor, 所以追加左一個柚子黑淑豚肉!!!!!!!!!!
呢個都好good 呀~ 唔會太肥, 柚子同黑淑又唔會太濃搶走左豬肉味~ 但係2者又出奇地夾wor~


2個都食到好飽lu~ 多謝俊俊~

同場加映, 一年一口之生日一啖! 真係生日先有架ja~ 先記低佢架
(但其實有時我都有偷偷的


沒有留言:

張貼留言