2012年6月21日 星期四

東京2012 - DAY 3 台場 東京幻視藝術館 part 1

上回講到係台場食完bills , 正在閒逛
本身係冇打算去既地方, 竟然比我地撞撞下見到
又點知佢地又有興趣wor~ googogo

幻覺藝術館以前只係係 多摩南大沢先有, 好似離東京市區都有d 距離
如果唔係非常鐘意都唔會特登走過去
但今年, 係台場新開既幻覺藝術館真係可以滿足到你喇
令你可以係台場玩呎一日都唔悶喇~

Info 東京幻視藝術館
  地址:東京都港區台場1-6-1
  Decks Tokyo Beach四樓
  電話:03 3599
5191
  門票:成人900日圓/84港元起;
  兒童600日圓/56港元起
  時間:11:00-21:00
  網頁:www.trickart.info

因為新開, 冇咩介紹!
由我為大家講下喇~



入場費只係y900 者, 可以係入面任玩(影) 冇人睇你架~
入去之前會有個導員教你玩呢d 幻視圖!
佢地d 英文好好架!!!


幻視藝術亦即「錯視畫」,藉由牆上壁畫的陰影和繪畫角度營造立體感
所以,畫中主角跨過畫框爬出來、商店街立體得令人目眩、自己變了巨人等等「不可能」的事,
也有機會在錯視畫中發生,令人大呼過癮。
其實不少香港人對「錯視畫」早已不感陌生,
年前在香港太古坊展出的地面鯊魚畫,便吸引大批市民特地前往拍照,一嘗被鯊魚咬的滋味。

係入口呢個位, 就會見到右手面呢個女人.....
正面睇佢係好slim 架.............但原來..............


走左去唔同位置睇係咁樣架, 又肥又短,
真係好神奇!


呢個就係導賞員喇, 佢試比我地睇點可以影到立體相,
佢係咪好似坐左係到咁呢? hehe


呢個先係最令我地驚呼, 大叫, 好神奇呀!!!!!!!!!!!!!
係正面咁睇佢係冇咩2間屋, 之後你只要向左向右向上向下個人,
2間屋會move 架, 太神奇喇! 我有影vedio 架, 不過留返比你自己feel 喇~ hehe


呢張推門真係好正XD 隻貓超真!!!


佢地下果個其實係好長架, 不過影出唻係好似我企左係佢上面咁
不過有人影得唔係咁好.......


太鐘意呢張大蝦細!
佢其實係一個好斜既台, 令視覺上一個人大左....haha



太多好相, 下part 再唻...............


沒有留言:

張貼留言