2012年6月17日 星期日

我的25零12 - 迪士尼反斗奇兵大本營

2012年6月9日

個天都算對我幾好, 我出門口果時都仲有幾點雨, 天陰陰
去到迪迪尼好天到不得了, 太陽勁曬, I am loving it!! yoyoyo
我真係影左好多相, 張張都好靚好想share 比大家架~ (已經cut左d....)
實不相瞞, 以下全部相都係iphone 4s 做功臣! 我覺得都可以好靚呀~


因為其實迪迪尼我已經去過......唔知幾多次喇! haha
所以我地食完個lunch先入園~


迪士尼線帶你進入奇妙世界..........


到啦到啦, 好天到呀~ 我即刻要帶返個好扮野太陽鏡


好靚呀, toy story 係我呢期既新寵,
所以我今次入唻就係為左你地..........

好天到想大叫呀~~~~~~~~


傻婆一個 XD


到喇到喇, 我既奇妙樂園,
其他2個未開呀, 灰熊山谷係7月就會開架喇,
根據佢既介紹, 應該係越礦飛車是也~ 睇地圖, 好大個架~


正, 搵到個無人位影相~~ hehe




點解連個toilet 都可以靚過人咁多架~


呢個彈弓狗我冇玩呀,
因為我只係睇到都暈暈地, 因為好似不斷咁轉圈而已......


賣咩架?

呢張都影得幾辛苦, 不過辛苦得唻, 影出唻咁靚, 真係咩都值
大家記得係toy story 入面咩時候woody 同巴斯一齊坐搖控車出走?

呢個跳傘兵團我地排左30分鐘架~
真係排到我好忟, 我唔係介意排隊
只係介意已經好熱, d 大陸仲係鐘意人貼人咁排隊
一搵到拉就sip 上唻......
原來插隊勁既唔止大陸人, 我地咁岩遇到一班尼泊爾人
佢地可以離譜到, 一個人排係前面,
之後一個又一個咁插上去, 之後成班係前面~
最終有人睇唔過眼出聲~


我感覺比人厄左上去玩咁呀
因為, 個雷霆傘兵玩到我大叫連連,
我係果D 少少離心力都唔得果D,
玩之前聽人講唔係好勁架ja, 冇野wor......而且我見個個玩都面不改容,
心諗應該冇野喇, 點知..........
一上到去果下就知.......賴野!
邊有機動遊戲連上都有離心力架~
我想講我上到去比佢拋我第一下個人已經入左個瘋癲mode, haha
我不斷叫"幾時完架? 仲有冇呀?仲未完呀?", 之後又同隔離唔識果個男人講野....
已經冇心情睇咩風景, 不過......我都冇合咪眼既~
玩完落返去果下, 我大叫"有冇人可以幫下我呀, 我腳軟呀" 是真的!!!


玩完手都仲不停咁係到震...........証明我唔係假驚, 係真架! 鳴鳴.....



呢個u型既就真係完全唔好搞我...............我同俊講我玩宛一定喊到癲左

我都係影下相算喇~ haha


真係好鐘意toy story 區, 好得意呀! 又靚wor........


排隊同佢地影相排左最少30分鐘, 仲要係爆曬情況下~ oh.........
不過都值既, 嘻嘻!


我地係toy story 玩左個幾2個鐘, 真係人都開始溶.......
立即衝出去睇下邊到有冷氣又有得飲下野先~

俊仔就買左呢D野返唻......我問佢貴唔貴呀?
佢好激動大叫"梗係貴喇, 成$88 呢個包, 可樂都$25 呀! 搶錢呀~"

不過個包包好好味既.............最貴枝可樂, 個包價錢合理既~

見仲有少少時間, 就去左玩merry go around~ hehe


睇咪俊最愛既獅子王~~


行出唻打算去史迪仔睇下幾時有粵語場,
點知勁好彩, 第一場.....仲夾岩哂時間tim~
今次俊冇比人通緝喇~ 走人

去左disney hotel 食buffet !
我覺得好BAD 呀, 冇下次lor~~~

沒有留言:

張貼留言