2012年5月22日 星期二

東京2012 - DAY 2 原宿, 東急廣場表參道

隔左咁多日先寫tim, 之後仲有排隔....(因為出job了)
快快手寫呀要, 唔係出發去大板都未寫完呀~

______________________________________________

2012年5月9日

噚晚唔算係太夜訓, 不過今朝都唔係好想起身架喇
由於今日係預左要行到腳都斷既
所以就同3老去左原宿之後就分開左今日既行程喇

竹下通每次都有一個新波波, 真係有心思喇! hehe

我發現我每次一出竹下口就會一直向前行都冇返轉口睇下個原宿站
其實都幾古典架, 唔似新宿果d 新型車站

竹下通絕對係我既世界, 雖然冇淘寶咁平,
不過佢夠特別, 而且係一個日本買衫可接受價錢呀
日本買衫真係閒閒地都要3000-4000 yen一件架~

仲有係竹下通必食creps 喇, 其實同香港既有咩分別呢? 無! haha
不過去日本一定要食一次先似樣既.....hahahaha

唔知點解呢個公仔係日本勁hit,
周街都見到佢, 仲有好多唔同既product tim ar,
不過佢個樣真係好衰, 好想打爆佢個頭~ haha


我同妹妹行完竹下通join 咪俊仔一齊去返裹原宿
呢到俊仔係我地行竹下通既時候已經行完
今次行過去既目的係...................

新開既商場 -- 東急廣場表參道


個人認為呢個商場唔係咁多野行,
因為佢店舖唔多, 不過又幾特別,
最正係佢有一個空中花園架, 不過因為我地趕時間冇去到喇......


我最鐘意既就係呢間appbank store, 佢係專賣iphone既機殼
好多都好靚架, 不過真係太貴喇, 成y2000 唔捨得買呀>_< 

仲有一間mini tokyu hands -- hands be
佢賣既都係tokyu hands 既special products, 出面未必有得買架!

我將4種最愛動物放咪一齊! hehe cute cute~

呢個book stand 好靚呀, 可惜真係太貴喇



食咪個一籣就起繼續行程喇~

表參道一籣係東急廣場表參道行過少少架ja,
要上樓架, 記住抬起係親愛的頭來呀.....

下一站 -- 南青山

沒有留言:

張貼留言