2010年6月17日 星期四

黃埔 -- 巧饍坊

那天係有世界盃live係商場播緊
本身我地一行7人係等緊詠黎園架!
點知因為我地冇book枱, 佢又少大枱既關係,
我地等左一個鐘都冇台...之後開始我地有d放棄打算去搵下其他野食

走過隔離, 巧饍坊
見佢同詠黎園同一個集團,
而且個女人聲稱係可以食到詠黎園擔擔麵
咪入去試下lor~



食完先記得影wor....... 炒鰁鰗........幾好食, 睇下, 一陣就比人清哂!


呢個塞旁蟹, 係我食過最好食既! 因為佢有口感, 而且感覺真係似蟹


也是很好食既松子魚.........佢炸但唔會覺得d魚係鞋既, 都係咁嫩口好食!!!讚!


海鮮原味真係好麻麻, 如果唔係有人唔食spicy都唔好叫, 真係冇味既!!!!!!


東坡肉, d肥高真的好肥膩沒有了果種, 入口即melt既感覺 !
 肉又鞋, no good


經理推薦的肉絲炒擔擔麵, 其實係真係幾好食架
不過我太飽喇! 只係食左少少ja~


開頭佢咪話有詠黎園擔擔麵食既
menu上面真係有架! 但經理話今日冇
點解呢? 因為安全理由, 有咩安全理由呢?
就係因為出面大堂全部都係睇波既人
佢要係詠黎園拎個擔擔麵過唻........所以今日冇......

感覺被人騙了, 因為我係為左詠黎園擔擔麵而來的


沒有留言:

張貼留言