2010年6月5日 星期六

瘋人瘋事墾丁 -- Day3

haha 我閒置左咁多日
終於都肯出day3 喇! 唉~真係好鬼懶

好! 最後一日我地做咩呢?
其實做左好少野...........因為4點幾就要搭車返高雄架喇!

不過我地都冇係到hea時間!
一早都起身喇, 不過我地經過噚日既驚嚇之後
今日都唔係好願起身! 講好左8點半起身, 最後9點半先起身!
haha~ 喇喇聲落去食早餐...10點就冇架喇!
換好泳衣就出發~~~~~南灣!!!!!!!!!!!!!

本身我地今日係打算去恆春架,
點知噚日姐姐同我地去左! 一場唻到墾丁, 今日又難得的好天!
當然要去陽光與海灘喇!!!!!!!!!


我地唻左3日, 最後一日終於都好天! 都係一件好事唻既........
起碼都可以睇下籃天白雲呀! 



南灣係最近墾丁大街的大沙灘! 小灣唔計!
星期6/日, 更加係全部都係人! 因為唔止遊客! 本地人都會唻呢到渡假架!
所以氣氛都特別好既.................
唔知點解台灣d女仔身材咁好既 完全冇高瘦平呢個港女問題! 真係好羨慕!
d男仔當然大飽眼福!!!!!!!!!
佢有好多大水泡可以租架, 不過因為我地唔係玩太耐
所以都冇租, 都冇問幾$$呀!

我地唔係玩左好耐, 因為我地要趕返去酒店check out!
雖然我地已經late去到1點.........
但我地12點走.....我沖咪身, 仲要等的士!
(沖身 -- 果到係冇得免費沖身既, 要沖就要比NT20,
好平者, 比佢喇)
(的士 -- 我地發現墾丁係冇可能好似HK咁, 舉起手就有的士既
一定要BOOK架lor~ 冇法~我地叫d receiption同我地book~
等左好鬼耐!!)


返到酒店都成1點...冇法架, 同佢傾下!
佢話最多比多3個字, 冇法架! 咪喇喇聲沖, 之後走lor~

我地好肚餓, 見酒店隔離就有個small trevel centre!
墾丁大街下午又冇野食! 就去左d人都有介紹下既...野宴!


可能墾丁d人都可能係習慣遲起身,
又可能果日係星期日........我地1點幾入到去都係冇人既
仲好, 可以慢慢食!
呢到係日本放題! 有燒仲有火鍋 , 2食!
勁多野食, 野飲任飲, 不過d tea 同hk唔同味既! 我唔鐘意飲!


我地一路食一路食! 食到我反胃, 食左2個鐘喇就! haha
d男仔話仲未飽 講大話, 你地咪又係食到攬住個肚!
不過真係好抵, 我地4個人都係NT1750, hk$110/person 到!
咁高質數, 110 香港點食到!!!!!!!!
佢地本身唔肯走架, 因為我地要趕去第2度先迫到佢地走ja~


我地行返出大街, 打算搵架的士!
點知我地又忘記左要book的士呢個concept!
因為我地拎住d行李, d的士佬都以為我地去高雄停車比我地!
一知我地唔係就走都走唔切洗唔洗咁呀!

好彩我地行左一陣之後, 比我地見到架墾丁街車!
3日都冇機會搭, 今日冇計時間反而搭到...kaka
我地上左車, 因為我地去既地方係冇呢個站
但司機都好好人地車我地去! 只因為墾丁得一條大路!
不過墾丁d人又真係幾好人........
(我多次出門都出路遇貴人, 我好lucky呀)

街車仲要超平, NT28一個人! 我地又賺左!



登登登登...............我地終於都到喇!
旋風賽車場!
我地多次經過呢到, 見到好似幾好玩咁
話有時間就唻玩喇! 仲唔比我地恨到?

其實眼見附近都有幾間架, 不過呢間好似最多人
多人先好玩架, 因為個賽道唔係你一個架ma~



原來佢地話好抵玩, 點解呢?
因為佢地話大陸果d要幾百$$一次! (我未去過不知是否屬實)
但呢到只係NT100, 20分鐘! 大約有6-7 round! 仲唔抵玩?
玩左2轉! YEAHHHHHHHHH

我第一次玩, 原來幾好玩! haha~! 不過我都係一個安全駕駛者


我地約左book車係賽車場門口等, 約4點半就上車!
今次搵左架van仔, 原來要去接另一班人!
可能今次多人喇, 又冇左極speed 司機, 要成2個幾鐘要去到機場!

好多人返香港呀!!!!!!!!!



係機場買下新東陽! 就想去搵野食! 點知係冇野食!
唯一一間餐廳都close 7點! shit! 冇法, 呆坐等上機!



又係時候返香港工作!
下次有可能再唻既! 88墾丁!


1 則留言:

  1. 墾丁旅遊達人2010年6月28日 上午8:03

    內容豐富人靓.希望有機會再來台灣旅遊

    回覆刪除