2010年6月9日 星期三

半島-- 露台餐廳 The Verandah


一踏入生日就有蛋糕食幾好

生日正日當然要去食好野喇
其實一開始我都唔知去邊架!

之後先知係半島既the Verandah既dinner buffet~ (每天不同的main)


佢係一個semi buffet! main係叫的~ 都幾好! 仲有水準


個view都可以, 見到太空館, 雖然唔係seaview, 不過都睇到詠香江...kaka



食物真係有水準到不行了! 雖然貴, 但我地覺得值wor~

未食野之前已經拎一盤麵包唻, 雖然我食左半個包真係好食,
不過又點可以只係食包呢


佢個長腳蟹係全場最正既, 又甜又彈又鮮~ 可惜太飽, 只係食到2隻


呢個係棷菜清湯, 好ok, 清清地, 飲完唔會食唔落野呀~


自製的 Caesar salad, 雖好食!!! hohoho 佢有蛋同煙肉粒, +咪d  醋! 不得了呀
最好食係咩呀? 佢d菜都係甜架~ 食哂...............


呢個係我個main, 焗三文魚香檳汁......唔! 好香, 個汁好甜, 三文魚又唔鞋! 100分!




送的梳孚呢, 呢個麻麻地! 食佢d甜品好過......


我食過最好食既pudding bread, 唔識形容咁好食!


唻tea既時候仲送上cookies 比你送tea, 真貼心!


hotel home made ice cream, 唔! 都可以wor, 好creamy!




my love -- breakfast tea~


食到飽哂! 所以去行下星光大道消化下先返屋企......
多謝您,一次過滿足哂我3個願望, 愛死您 


結賬: HK$ 1073


沒有留言:

張貼留言