2010年6月3日 星期四

瘋人瘋事墾丁 -- Day1 A

呼~ 3日2夜真係快到眨眼就過.....
應該係話開心既時間過得特別快!!!
今日又返工

呢3日2夜真係夠哂充實, 每日都玩到身心疲累先返酒店
第2日就勁早起, 果然, 年輕人真好!!! kaka
但玩完返唻, 個人散哂! 要休息返一個星期先得!!!


墾丁比我既感覺就係一個字 -- 瘋
點解? 因為我地去到邊都會遇到一D瘋人瘋事
定係因為我地本身都唔係咁正常呢??
至於點瘋法就慢慢講喇.......


開始行程喇!

因為我地check過話墾丁可能落雨, 所以有請我地既黑仔雨神同我地求雨(晴天)
神奇的雨天娃娃!!!!




因為我地一早做好哂online check-in,
港龍(http://www.dragonair.com/kaicheckin2/forMLC.do?action=Checked&COUNTRY=INTL&appcode=KA&source=WEB)
如果冇行李要寄既話,
拎住自己print 既boarding pass, 早30mins前入gate就得, 超方便!!



上機穩定好空姐就立即派早餐, 食完都唔夠一陣


機長就話仲有15分鐘就到喇....快到呢!!!!
原定時間10點半到小港機場! (但其實飛既時間只有40-45分鐘)

小港機場其實都真係幾細,
我地落機行出tunnel, 之後行多幾步就係做落地簽証既地方!(300台幣一個)
一個轉身, 就已經可以出機場喇 (絕對冇誇張)
未出到去, 司機已經call左我
之後約好係出面等我地!


我係包 http://www.kting.com.tw/index.asp
大小丁, 墾丁在地通!
佢地係墾丁好出名, 好多台灣人都係搵佢地!

我地包左來回高雄墾丁, + 半日遊! 唔洗煩, 一條龍
雖然3次都係唔同司機, 不過都係同一間公司!


上左車司機行左一陣停左.....原來佢係等另外2個台灣人
一等就等到20分鐘!搞錯!!!!唉~算喇!
開始搭車入墾丁lu~~~~
入墾丁係一條大直路! 但司機玩極速傳說~
一路睇住佢開到最快135/km....都咪話唔驚 -- 瘋人一




因為司機既極速傳說我地1點到就到左福華酒店喇
上房換衫之後出發!!!!!!!!!

PART B continue............

 


沒有留言:

張貼留言