2010年6月13日 星期日

中環 -- stormies

呼, 呢個月生日, 食左好多生日飯
好多都係d special野, 朋友對我真係好
所以有好多blog要追返呀! 一間一間追喇!

那天神神秘秘, 被好朋友帶左落中環!
之後行左入籣桂芳(仲未知食咩)
終於都到步.............


係籣桂芳口, element都有分店!
電話
: 2845 5533

一樓係bar, 2樓先係餐廳
本來下面好勁音樂, 但唔知點解上到2樓就聽唔到....好勁!
所以環境都幾ok~


this is menu~ 好似wallpaper呀

先唻一個appetiser platter!
4格都各有特色, 最好食係左下的cheese plant 同右上角的菇!




我覺得係最正既king crap leg! 呢個係regular 已經有8件最少,
但好食到, 我地要encore呀~  
聽講係呢到既重牌唻架, 果然名不虛傳!
不過我就覺得都係半島果D好似食 (咪玩喇, 點比呀?)
因為呢個唔係唔鮮, 唔甜, 而係因為佢係用蒜泥香草煮既
所以就冇左蟹本身果個鮮甜喇! 不過當另一個食法都好得!


spaghetti beganees, 應該係肉意粉! 自己+少少tobasco, 唔~ 好味!


呢個係蛤蜊, 同crap leg同一個汁....呢個冇咩特別!



smoke 三文魚! 唔! 個組合好正! 上面咸, 中間甜, 下面淡~ good



食完喇, 佢地話要食甜品
忽然間, 有人大唱生日歌, 起初都唔知係唱比自己聽
之後佢行過唻我到, 原來全場唱生日歌比你聽係會又尷尬又感動架
以下係dessert platter, 唔係生日都可以叫架, 不過就會多個心太軟!
因為我唔食既, 所以all are strawberry~ yeah!!!!
ps 右上的apple pie也是別註之一, 很好吃! 唔叫platter都可以叫唻試下!


多謝哂我3位可愛既babies


重點是也: every thursday, ladies night all drink, food, price  
                  
down 50%!!!


我地食左咁多野又飲咪野, $650, 平到笑呀!!!! + 原價10% charges $127
都係$777 ....bingo了! kaka


沒有留言:

張貼留言