2012年12月6日 星期四

東京2012 - DAY 4 新宿夜宵

一連兩篇~~~ gogogog

2012年5月xx日

何解2篇都係食架呢? 因為我真係好鐘意食野lor~ hahaha
我地係涉谷食完洋麵, 行左一陣forever 21, 就返左新宿lu~
決定係新宿行一陣, 因為次次都係出去行, 就miss 左新宿喇
其實行新宿行商場都行死你, 真係會死~ 無論係身體上定係金錢上~ haha

呢一間係歌舞技町既炸豬八, 我記得係因為2年前我唻過
而且印象好深~~ 個豬八真係十級好食~

日本都要beer beer 佢架喇~~~ 日本啤酒好甜架, 女仔都飲得~


個豬八都有分係黑毛豬定普通豬豬~
我冇記錯就係貴y1000 左右! 一場唻到, 當然係黑毛豬
個豬八真係好得, 外跪內軟, 你冇睇錯, 豬八真係軟架~ 入口鬆化果種~~ hehe


呢間店最好既地方係有個女士餐既~ 平d 又有多d款食!
話說我地2個人, 一男一女, 一個叫豬八set, 一個叫女士set 之後share
我地真係好多款野食~ 因為佢一定起double 架ma



2年前, 香港仲未係好與呢d, 依家開到好多間lu~
好多都係日本開過唻架tim, 所以香港依家都食到呢個質數喇
不過食野係食風味同地點既~ 係日本食, 食x 都好食過人架~~~ hahaha

沒有留言:

張貼留言