2012年12月12日 星期三

東京2012 - DAY 5 吉祥寺 , goodbye 日本

去完大半年, 我終於都打到最後一篇...在下真係好感動
但一諗起2013年有排山倒海既BLOG, 有一刻真係想放棄....
我唔可以放棄架~ 要努力呀, 回憶唻架~~~~~~~~~

2012年5月xx日
最後一日, 因為我地搭6點幾機, 唔洗咁早去機場
又想近近地, 所以去吉祥寺行下
我記得上次唻既時候, 只係食左個牛肉波, 都冇行過咁濟....
(唔係因為冇時間, 係覺得冇野行) 但之後聽人講, 唔係wor, 都幾多野行架wor
決定再唻!!!!!!!!!!!!!!
新宿搭幾個字車先到, 其實都唔算遠既





就係呢條商店街, 行入去就搵到牛肉波~


今次我地都幾早唻到架~ 11點都唔夠, d人已經開始排緊牛肉波喇
因為我地上次食過喇, 所以今次決定............

上樓上食牛排~~
11點未夠, 佢都未開, 11點開, 我地都等佢開門
樓上真係好細架ja, 我估得20個位都冇
好彩我地排前面~


佢分3個唔同既牛, 價錢當然唔同喇

我地一人叫左一個不同價錢既~
呢個就係y1000 既燒牛肉, 好普通lor~ 係好食過吉野家喇當然
不過就冇咩特別


呢個係中間y1500 架, 呢個開始有特別喇,
由於呢到係出名食松阪牛既, 所有都係松阪牛柳喇!
好juicy~ 有牛味~ 好味~不過都係會有少少鞋口~


到左y2000 出場喇~ 我估係和牛或松阪牛排~
入口好林, 好juicy~ 好有牛味, 好好味呀~ 我差d食哂人地果份.....hahahah
我覺得都係唔好差果少少錢, 食好d 喇~ 對自己好d 喇~
我地仲見到有一家, (唔知大陸人家香港人) 叫左個y5,000 既set tim~


之後周圍行下lor

我都係覺得冇咩行架, 因為我唔鐘意行department store


食完lunch, 再係周圍行下再join返3老就返新宿喇
返返酒店拎行李, 要起行返香港喇~
可能玩5日夠喇瓜, 又唔係太唔捨得wor (因為我知下個月又去大阪lor)


係新宿車站買個tea~ 明太子真係太好食喇~
日本既熱栗米湯真係我最愛唻架.............


點都要叫俊仔買著條3兄弟比我食~~~~~~ hehehe



<完>

打左大半年, 終於都完, 好, 努力打咪個大阪
之後, 1月出發............曼谷!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言