2012年12月16日 星期日

旺角 - Bigpack (老婆生日飯)

老婆本身一早話想去瑞士餐廳食芝士火鍋, 但因為太FULL
我book 唔到位(早3日都book 唔到)
咪打算去搵下其他lor, 又唔想去pixxa hut 果d.....

搵到呢間旺角bigpack~
唔難搵既其實, book 左7點半, 間野其實冇咩人
不過又唔係完全冇咁lor~~~~~~


叫左2個野飲, 我本apple 唔知咩, haha, 好大杯 unexpected~
而且仲要好好飲.....只係48, 如果只係上唻飲野其實幾抵....haha


我地order左一個芝士火鍋set with ham platter~ 我都唔記低佢地係咩
我只係記得巴拿ham 同salokme....


主角出場喇~ 我好似冇食過芝士火鍋, 又好似有(係意粉屋)
我(呢個半芝士人)既感覺係, 唔係好夠rich~ 牛奶多過芝士呀~


我地再加多左個雜腸...........呢個好好味~ 下次就咁叫就可以~ 的確係好好味~
唔會一味得個咸字, 有咸香同肉味~


最後我地當然係食................唔哂喇!!!!!!!!!!!!!
不過都唔係食淨好多野~ 

芝士火鍋應該就唔會再encore喇, 下次上唻試下豬手先 

沒有留言:

張貼留言