2012年12月9日 星期日

對襯家

2012年12月9日

我等左呢一日好耐架喇~ 雙方家長見面, 係我地都有共識既
就係結婚前都一定要雙方家長見一見面, 我唔知呀~
都係覺得結婚真係唔係2個人既事, 係2家人既事
好多事情我都好想做到面面俱圓, 但事實上, 人多意見多~
我地好好彩, 2家家長都十分既開通, 十分既開明, 比我地自由選擇
(雖則係咁話, 但都有少少要求, 但其實如果我做得到, 我都會盡量做
因為結婚, 我都好想佢地係真正開心~)


今次揀左UNCLE 最熟既parklane riva 食lunch buffet~
book 左個vip room, 咁就可以不停傾傾傾~~~

其實佢地都唔算係第一次見, 因為上次我地去旅行uncle 有車我地
仲同我地去食咪飯tim~ 所以都算見過架喇
不過今次就真係正正式式坐低傾下酒席, 過大禮果d.....



其實主要都係causal 咁見下面傾下計者,
佢地都係生意人又吹得下, 係咁吹水.......吹到唔肯走都有既.....



係parklane riva 食既好處就係有個270c 既海境比你影相~
真係幾好架~~~

同場加映......
都幾鐘意呢一張相...hahahah



咁睇, 我真係好白呀


沒有留言:

張貼留言