2012年12月27日 星期四

第一步 - 美國簽證


一日未簽到證, 個心一日都未踏實, 未知有冇得去
因為我發現特區PASSPORT過左期, 要快快手去整過本新既
所以本身約左佢地去整visa, 遲左個幾星期
就因為遲左呢個幾星期, 要比多千幾$$$.............唉~好sad 呀

講返少少做美國簽證既心得先 (其實都唔講得咩心得, 只係少少意見)

 http://chinese.hongkong.usconsulate.gov/niv_apply.html

所有非移民簽證申請人士必須依照同樣的步驟。在申請簽證之前,請仔細看以下七個步驟。
步驟一:繳付手續申請
步驟二:準備一張適當的相片
驟三:準備所需文件
步驟四:填網上申請表 (DS-160)
步驟五:安排預約來面談
步驟六:前來面談
步驟七:安排護照郵遞服務(簽證獲批准申請人)[更新, 依家係免費架喇]

其實佢呢個web 係十分咁清晰講要點做, 跟住做就冇錯

不過我真係覺得好麻煩, 要去大新比$ (可以找人代付, 一年內有效
[更新, 依家可以係七仔交錢喇, 又方便左少少]
(不過咁唔好彩比reject 左係要再比過, 因為佢已經收左))
一般去旅行既揀B2, 2012年收$1280

又要特登去影2inch x 2 inch 既相, 仲一定要softcopy (for upload)

你要預留返大約1個鐘既時間唻填DS - 160, 因為佢真係太多野填
你最好就留係屋企填, 因為佢真係會查你家宅18代..........
(小TIPS: security questions 基本上全部都係no 就ok)

預約一定要有confirmation code, 所以就算未print confirmation都一定要email
而且email 要大約幾個小時先會收到, 唔洗擔心 (因為一旦登出, 就咩都睇唔到)

準備以下文件:(1) DS-160
表格確認頁 [一定要PRINT](2)申請費銀行收據(3)護照(護照有效期必須超過旅美日期六個月)
(4)附有美國簽證的護照(如果你曾經獲得美國簽證,不論是否還有效,請一同遞交)
(5)預約確認書 [預約信可以print可以唔print, 唔緊要的] 
   和(6)可提供證明的文件 [佢係要公司信/ 請假信(代表你會返唻香港)]  仲有 (7) 相片一張

講下我面談果日先~

我地約左10am, 9點45分去到已經勁多人
又因為聖誕假期係美國大假, 領事館無人做野咁濟
保安仲多過領事同工作人員
你都係早少少去好d, 因為佢d保安真係勁嚴...咩事?
要check 袋, 收電話, 過機.............=_=
佢係出面有d人收到你d 資料之後佢會問你英文見面有冇問題
之後比個no 你, 就可以入去準備見領事

先入去打指模......10隻手指打哂

嘩~ 果日真係勁多人, 我9點9去到, 11點15先有得見領事
等到花兒也謝了

我係到坐左咁耐, 得2個領事做野, (其實放哂假, 個staff 話)
而且10幾20個人, 基本上冇一個係唔approve既~
等我之前幾日仲鬼死咁緊張, 發左2日惡夢
我老豆仲話單身女子廿幾歲好難批

終於都到我地, 因為我聽人講過, 如果同朋友一齊去
最好就係同朋友一齊去拎visa
今日我地2個一齊見領事,
佢只係問左一d 好簡單既問題, 係邊到做野, 做d咩, 做左幾耐
我地咩關係, 係邊到識
佢連我地去做咩都冇問lu~
好快就approved 左比我地喇~ YOHOHOHOHO

好興奮呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 終於都可以成行喇~~~~~~~~

美國簽證新執行, 即時可以確定, 但唔係可以郵寄
要放低本PASSPORT, 再搵日唻拎, 唔一定要親身唻
有果張卡, 有個名就冇問題喇~

終於都可以plan 去~美國既野喇~
之前睇機票, delta 都仲有平機票, 點知2個星期後就已經
sold out~ oh no, 搞到要比多千幾........唉~


2 則留言:

  1. 恭喜你拿到 Visa 呢!
    [版主回覆01/20/2013 01:20:40]謝謝你呀~ U are so nice

    回覆刪除
  2. 請問放低本PASSPORT之後,幾多日可以取回呀?thanks!
    [版主回覆06/14/2013 10:27:12]我就大約一個星期, 好快....不過依家郵寄會遲D....

    回覆刪除