2012年12月27日 星期四

I had a very merry X'mas 2012 - 灘萬

2012年12月24日

今年聖誕大餐, 我地揀左(正確唻講係我揀左) 日本菜
俊仔其實食咩都冇咩所謂, 我地為左唔同人地迫
我地冇揀西餐~ 邊個話聖誕大餐一定要係西餐

我揀左懷石料理, 因為上次係日本食唔到,
今次要食返~ hohohoho

香港有得食懷石料理既唔多, 更加唔好講正唔正宗喇
我揀左 -- 灘萬, 係一間我地仲affort 得到既懷石料理
係isalnd shegarala 7樓~ 環境都好好架~



佢早2日已經send 左個menu 比我睇架喇
不過因為全部都係日文, 唔係好睇得明呀! haha

唔理喇~ 食左先算~

先唻一個海膽蛋布丁, 呢個真係不得了好食呀~~~~
個海膽超甜, 個蛋唔係滑的, 不過有口感既食法又不一樣
全晚最欣賞呢個~


叫左2杯白酒, hehe, 有時飲下酒都係健康架~


另一個前菜, 我真的不知道是什麼
最右面的果個好似朱古力的物體是豆豆, 不好食
中間的是帶子, 左面duck breast

呢個刺身又係超好食, 超新鮮呀~~
最欣賞佢個toro, 我真係好想食多d 呀~ haha
後面白色果個唔知係咩? 不過都好好食~


魚湯, 冇咩特別


重頭戲唻喇~ 和牛呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
加我最鐘意食既燒蘆筍, 好好好好食呀~
不過前面食左咁多野都真係幾飽架喇~
係飽既情況下食, 難免會失左少少分~


最後呢個飯真係唔知佢想點?
個飯冇味, 我諗, 如果佢同個牛一齊唻就PERFECT 喇
因為個牛又好似咸左少少~ 可惜可惜!!!


聖誕點少得聖誕甜品呢? 少少心意~ 都唔在意好唔好食架喇~


Merry christmas~~~~



注: 以上是一人份量. 我地每人一份

沒有留言:

張貼留言