2012年12月16日 星期日

酒席篇 - 終於都落第一期訂



早兩日, 天澄閣個SALES 打比我, 話因為婚展, 個期要放返出唻架喇
如果想BOOK 就呢2日上唻落訂喇~ 
最緊要佢話, 婚展係冇得落訂, 只可以pencil mark
所以我地要係婚展完之前唻落訂~

我地2點幾上到去, 因為d sales 都去哂婚展,
又有一對係到落緊訂.....
所以有另一個經理serve 住我先,
我睇得出佢地真係超級忙~! 但服務態度都ok既~ 
佢唔會hard sell, 因為佢都唔洗hard sell~ 大把人自己送上門

當日我地已經有兩對落訂(包括我地), 一對問價, 兩對落大訂, 3個鐘頭內
所以我地早2年都唔會錯~ 因為我見9月有2個weekend 都比人book 左喇
hehe, 我地係第3對~ 
依家d好場, 真係要早1年半book, 特別日子要2年tim 呀~好誇張!!!
都好彩我地咁早預備, 起碼唔洗我想要既又冇, 搞到自己唔開心

問下佢地, 佢話由9月尾到依家都冇停過, 每日都有人wedding~
係平日都有, 佢話連續100天有多....直到1月~ 嘩~ 年尾係爆d既~



其實我地揀呢到既原因都有幾個,
第一佢個環境真係幾grad, 就算係地點真係有少少唔方便之外
第二話哂都叫做酒店, 個名好聽d, 雖然我講個酒店名d人都係呆左, hahaha
第三佢係酒店級數但min charge 最低果間, 好合我地心意
第四佢meet 到我老豆既食物質素最求, 因為冇人話過唔好食~

除左基本優惠之外, 佢仲有個會展優惠真係好抵
每十席有2000 回贈, 我地20席者係有4,000 (係現金回贈wor)
本身既佈置回贈(指定3間公司) 1,000 再另外回贈2,000 (任何公司)
者係我地咩都未計已經平左7,000 , 唔知點解呢一個moment, 真係好開心~ hahaha

cake 係用cake 2, 席前既friut punch 任飲, 麻雀最多12台, 4台主家席椅套free, 另外每席$50(會展價)
其實佢已經比我expect既多, 所以我都冇咩點R喇~ 我覺得果7000 先係最實際~~ 

remark 低佢提我既野先,
- invitation card 係唔包內容, 另外搵佢地指定既要$100 印刷費再另外$2 一張(加牛油字),
  卡可以問天澄閣拎, 其實係冇咩quota 既~ 包地圖卡
- 有shuttle bus服務, 不過因為運輸處談判中, 所以未知, 如果有既, 就6點半到8點由紅磡火車站to 天澄
   9點至11點半 由天澄to 紅磡火車站, 包一架60人大巴去銅鑼灣/旺角 (其實係一d都唔夠)
- 用cash / 本票有1%回贈, credit card 唔收charge
- 真蛋糕用cake 2, 本身送5磅, 可以當500用, 再upgrade
- 記住要提佈置公司6點前要有場(騙他們要做証婚), 仲有個名牌最好用正偕/大偕, 會睇得清楚d同冇咁易錯~


呼, 落左第一次訂之後, 就去到2014年3月先落第2次喇
雖然係好似好耐之後既事, 不過唔知點解個人都係好興奮
呢一個show 好貴, 要自己book 場, 搞呢搞路~ 多謝親戚朋友唻比入場費~

仲有649日~ 真係漫漫長路................

不過原來我都唔可以鬆懈lor~ 因為好既婚攝, 化妝, 都係要早一年半搵
omg, 我休息半年之後又要再出征!
2013年3月婚展再算~~~~

沒有留言:

張貼留言