2013年5月26日 星期日

北海道 - 行程難題 (好鬼長氣篇)


我PLAN左咁多次自由行, 呢一次真係頭都大咪
最難PLAN係今次, 我真係比北海道考起了
但我都完成左.........真係非常之極度滿足

由於今次我地唔係2個人去,
好多野會變得唔flexible, 有2日要join佢地
而佢地又要5月先覆到我既日子
我打算5月book機票果d都ok喇~
點知香港人都係痴線, 再加上日元一直係咁眨....
全部人都去日本.........

其實早係3/4月我已經開始著手plan行程睇package
北海道直航4日3夜最平都要hk5xxx, (因為比cx 獨大)
我去9日咪者係一個double? 仲未計我想轉酒店呢?
仲有我要去既暑假附加費? 暑假冇平優惠.....
由於買package真係太難唔知點轉,
所以今次我決定自己搞............

有人suggest我, 由東京轉機去北海道會平d
而飛東京機票成日都有promo,
而airasia 又有機由東京去北海道, 真係fit到爆
airasia真係好平架ja, 一程內陸機一個人都係hk$400-600左右
就算來回都係hkd1000-1200左右,
如果買到東京機票hk$ 3000左右既話
者係機票只係hk$5000 有找,
的確係平過直航好多好多~~~~~~~~~~~~(如果我去9日咁多)
[當時既想法]

而事實係我果日去book, 東怡都有做北海道轉機
但要係札幌去札幌走, 時間又fix死哂
所以打算買東京package, 再自己買內陸機票
但由於俊仔請左假冇得改,
而我地去既日子已經冇哂package位
只好局住買淨機票...........
本身3日兩夜個package 最平果間酒店包tax都要hk$ 4900
都有d動搖, 因為未試過咁貴架...........(邊個叫你暑假旺季去者)
但冇計, 我地想book都冇, 冇哂平機位
好彩個agent又同我地搵到淨機票......雖然都要hk$4800包tax
不過有機位都要喇喇聲落訂喇
d香港人真係瘋癲去日本~

搞掂完個東京機票又要搵內陸機票既時候

我既行程confirm左係咁樣
東京 (Flight 2 hr) --> 新千歲空港 (36 mins)  -->  札幌 (2 1/2 hrs) --> 富良野 (2 1/2 hrs ) --> 札幌 (40 mins) --> 小樽 (32mins)-->  札幌 (3 1/2 hrs) --> 函館 (巴士 20mins)
 --> 函館空港 (Flight 1 1/2 hr) --> 東京

北海道真係太大喇, 一個地方去另一個地方,
講緊搞火車最少都要2-4個鐘........如果唔安排好d地方點去
搭車都side鬼哂你d時間真係
呢個行程我真係諗左好耐...........
點樣先會最順路............本身想去咪登別, 但真係唔太夠時間
所以只好忍痛skip左佢

係札幌入, 函館走, 係我覺得最好既行程安排喇
由札幌去函館要3個半鐘, 仲未計等車行路
一來一回者係冇左半日...........
(所以好多人揀搭夜宵車, 但車程又得3個半鐘.....)
而且札幌去函館車費真係好貴好貴........要yen8080 = hk$650 左右
一來一回者係hk$1300.........
如期係咁樣, 我寧願比多2/3百直接係函館返東京
真係慳返好多時間
airasia 一程都要500幾喇, 再加佢車費600幾, 都要1100喇
我book ana 內陸機票都係yen 18,000 = hk$ 1404
咁計係咪差不多?
最大既好處係內陸機ana 同jal 都係飛羽田, airasia飛成田
我慳返去新宿既時間可以shopping, 真係一舉三得!!!!!!!!

訂完機票可以開始訂酒店

東京 hotel wings
札幌 未book
小樽 宏樂園 + hotel sonia
函館 シーサイドホテルかもめ
富良野 pension lavender

本身一直都ok, book 其他都好地地
我冇係jalan.net book架, 我係上hotelscombined.com
搵最平果個web book, 如果唔係相差太多, 我都會揀返agoda同hotels.com
因為兩間都book過, 信譽好好~
如果唔係就係官網訂既, 因為我book既都係大路酒店
所以都有英文, 冇問題既..........

到我打算酒店可以慢慢book既時候
我果日check函館酒店............咩事~ all out??
係全個函館市都冇房, 連民宿都冇果下我先驚
我只好去google map 慢慢每一間咁搵.........
搵左2日, 終於都比我搵到一間係市區
不過就好鬼舊同細..........但真係冇法
佢平時yen6000一間, 冇喇喇 26-27 要16000一晚? 咩事呀?
我以為果2日咁岩有咩際, 原來唔係, 原來函館果2日有演唱會
者係日本人自己都book哂d酒店, (因為果日星期5晚)
我真係o哂咀.................夾到冇咁岩~
算喇我搵到酒店都算, 貴少少都要比.......好過訓街

依家係差札幌酒店者, 呢個應該冇問題喇瓜
札幌咁鬼多間酒店.........
都係唔好講咁多, 今日book咪佢先

好鬼多怨氣既北海道預備篇完~


1 則留言:

  1. 我今次去北海道都係撘airasia,平靚正。有機會都再用。

    回覆刪除