2013年5月29日 星期三

小俊生日速遊泰 - Day 2 生日飯 Celadon



2013年5月18日

今天係我地7年8個月, 明天又係俊仔生日
所以我地去食好d, 係網上搵到間又靚又好食既泰菜~ gogogog

Lumphini
MRT exit 3轉左一直行



行大約10-15分鐘就到架喇~
佢個門口已經幾grand


再行入少少, 你都唔會幾信, 係一個city入面
點解會有個咁既地方~ haha

再行入少少, 見到celadon喇~ 連我都好興奮
因為呢到真係幾靚~~~~~~~~




book左7點, 但我地6點幾就到左喇~
間餐廳只有2台人
我起初以為原來冇人唻
點知8點左右開始多人
d人仲要坐出面tim~ 出面好慘, 好多蚊架~
唻呢到大部份都係香港人

餐前小食

i dun know what they are, even i finish them all

由於要保持返餐廳既浪漫氣氛
我冇用flash, 就係咁黑...........haha 我自己記得咪得lor~車

小食併盤 - must order item

個雞係非試不可, 個spring roll 都好好食

chicken coconut soup, 佢有d似冬陰, 但又比冬陰甜~ 好味

生日人兄指名, crab cake~ 又係crab, 你要食幾多先夠??
不過佢啖啖都係蟹肉都幾吸引

curry noodle~ 呢個不得了架, 好特別既味道
我唔識得用文字去表達............總之好食~

到甜品,
係我聽到隔離台話係the best coconut icecream in the world
先叫唻試下, 真係聞名不如見面,
好食到呀~ 好有棷子味, 而且好滑, 一放入口就可以滑入喉嚨果隻
依家有d miss 佢tim~

我地其實已然飽到咩咁架喇
本身我訂台果時係訂左個cake, 但我見佢遲遲都未上唻
我又見食到咁飽, 算喇唔好問佢喇
點知我話bill 果時, 佢就靜悄悄拎左個蛋糕出唻喇
 (果時我已經爆左比俊仔知有蛋糕喇, 冇咁surprice喇)
總之你開心就好, 唔好激我心
我就會對你好好架喇~~~~~~~~~~ 知冇?



題外話, 我睇返張單, 發現佢原來冇計蛋糕錢~ 好抵呀~ haha

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
返酒店放低左今日既一大袋野之後
轉戰big c~~~~~~~~~



比香港人搶哂既日清杯麵~~~~~~~~好誇~~~~~~~~~~



最後凡


沒有留言:

張貼留言