2013年5月9日 星期四

尖沙咀 - wooloomooloo steak house

某天去尖東食OUTBACK時, 有人見到呢間好似好好食wor......
所以佢就話要試下...........唔平架~ 不過我覺得真係值既~

當天下著大雨, 我地訂左台, 但我發現, 原來都唔洗訂既


呢個包好好食呀~ 又係新鮮出爐果個感覺
太鐘意食高級餐廳既餐前包喇我地食哂呀~



叫左個crab cake, 有crab cake既地方我地基本上都會叫既
只因我地鐘意食, 而且每間餐廳既做法都唔同架ma~
脆脆既外表, 滿滿既蟹肉, 酸甜開胃既汁.....太好食喇~



chicken breast chessy pizza, 12 inchi
呢個就普通左d, 我唔係幾鐘意佢個用小麥做既餅底.......
不過chicken breast 一d 都唔鞋既, 好好食~


主角出場, 我地叫左呢個叫wooloomooloo steak,
medium rare, 真係超好食, 好軟......好有牛味~
而且佢火喉控制得超好, 叫medium rare 真係唻到~ so good~
個source 係第一次叫, 係咩classic b....咩? 唔記得,
不過好好味, 佢配牛真係一流~



呢間好full~ 好好食~
不過成hk$400一個人架~ anyway 都係一份錢一份貨

沒有留言:

張貼留言