2013年5月15日 星期三

喪食狂買曼谷 Day 5 - MBK, mango tree

2013年1月14日

最後一天得半天, 所以冇咩行程, 打算係酒店旁邊既MBK行下
因為有人都幾期待比人厄左,
話佢好似旺中咁..........但其實............

我地食完早餐寄存好D行李就出發
行到去MBK, 我發現左D野...........
點解我會見到SIAM DISCOVERY架呢??
咁者係代表好近喇同SIAM
原來有人一直知酒店係可以行到去siam , chilom都到...
我暈喇, 我地白白坐左咁多日車.....
不過算喇, 起碼下次我知....(唯有咁諗)

入到MBK, 我地已經知道有D唔妥.........
呢個局..........唔多似有野行wor...........


本身打算搵下mont 多士, 都冇咩心機喇,
旅遊書話佢似旺中, 我地一致認同佢係羅湖城~~~ 賣d野一樣架lor
所以好快我地就走返出唻喇, 咁早.....去邊好呀~
好喇, 就行去chilom喇..........天橋一直行,
其實30分鐘到就到架喇~ 都唔係好遠者~


去zen行下先~

不過都係冇咩行, 好似千色店~

咁就玩左一個上午, 11點幾, 去食個早飯喇~
係central world 搵mango tree
都唔係咁易搵, 因為佢唔係extactly 係central world入面.....

香港都有既mango tree, 係泰國食又會同呢?


冇咩人.............感覺都幾舒服

冬陰功..............好好飲呀~ 唔係太辣岩哂我, 不過陪酸呀~
唯一唔好就係佢太多"ja", 個口好唔得閒.......


鴨意粉~~我記得呢個係好好食架~ 個味道好特別,
唔同平時果d pasta

呢個蝦多士我真係比100分, 佢唔係太肥好多油
而且佢個汁好fresh 架, 你點一點個汁真係成件事唔同哂~~~
唔知香港有冇呢? 依家都想食~~ XD

食完最後一餐泰菜, 就要返酒店lu~
我地知道酒店出面有香蕉pancake 賣, 不過係下午先開檔架.....
咁岩比我地見到佢呀~ 我開心到呀~~~~~

takeaway一個上的士食~


我地2個女仔一人一個29", 真係再冇辦法係bts行樓梯上上落落
call 的士, 同酒店講好左, bt500, 但係佢最後話bt400就ok喇~
真係好喇~ 不過如果真係搭的士去機場, 你就真係要預鬆d時間喇
因為曼谷travel jam 係好嚴重的,
由市區去機場大約30-40分鐘.


2個女仔, 5天2大2細返..........好驚....


岩岩好39kg ja~ hahaha

最後係機場都唔放過最後洗錢既機會.....
hahaha 買手信買野食, 最後真係洗到冇哂錢!!!
點解連機場果d芒果飯都好好食~ 買左個返屋企比屋企人食~ hehehe



終於都打完lu~
不過我今晚又去曼谷喇..................所以想快快手打完呢個先~
俊仔生日之旅.........出發~!!!!!!!!!!!!!

沒有留言:

張貼留言