2013年5月7日 星期二

喪食狂買曼谷 Day 4 - the riverfront asiatique

2013年1月13日

我地離開左Seafood market, 成頸血咁去新開既asiatuque the riverfront 夜市喇
先搭bts 去到saphan taksin. 之後就有指示, 過左橋就會見到碼頭喇
呢個就係免費駁船去夜市架喇~

去到碼頭仲唔知有冇去錯, 因為只有幾個泰仔係到吹水....
之後我地問....to nigjt market? 佢就點頭指我地入去坐
真係得小貓3, 4隻!! 可能岩岩開左船......不過佢10-15分鐘一班既, 所以都唔怕

好快就見到架船唻喇~

大約10分鐘既船程就到架喇, 好快, 夜晚都幾靚~~

終於都到喇~ 一落船就見到好多餐廳!!!

咁樣睇係幾靚架, 其實呢到影相真係幾靚架, 而且佢都provide 好多影相位架~
佢係由貨倉改建而成既, 所以佢都係分貨倉no幾咁樣行既...........




我地研究完個地圖之後, 就研究出應該主力行邊幾個倉.......
因為佢呢到有冷氣, 所以都幾好行, 而且佢又大, d鋪唔會好迫

不過唔知係因為夜呀, 定係咩? 果日已經係因為6, 唔知點解都可以冇咩人.....
因為太大, 感覺好冷清呀...............


我地果朝行完chatuchak, 而且係一連行左2日咁多
係呢到真係一d購物欲都沒有...........
最重要既問題係..............呢到賣既貴chatuchak 好多!
對我地唻講. 佢係好似好多店舖行....但係唔係幾岩我地行!
我地一樣野都冇買, 行左一個倉就決定走喇~

返到酒店, 影下今日係chatuchark 買架野先~


已經爆gip了, 去到day 4...........ok~ 聽日走喇, 唔好再買喇~
 

沒有留言:

張貼留言