2013年5月28日 星期二

三藩市 Day 2 - China Town (中國城)



2013年2月24日

話說我地去完漁人碼頭就搭巴士返downtown
唻到san fran, 冇可能唔唻最多華人既china town架~


我地去到果時已經5點幾, 但我地見到有一大班人係到
而且地下好多紙碎, 可能咁岩有咩event呀~
可能我地太遲唻?! 佢d 店鋪都關得7788喇~
呢到好開心, 因為佢係繁體架d字, 唔係殘體架
個感覺真係有少少峻左香港



見到好多好熟既花姑, 聽到好多廣東話,
china town既牌坊係一定要影架~~~~~~
其實中國人真係好勁架, 每一個地方都最少有一個china town
china town係全世界都有架wor~ 幾威!!!!!!!

其實china town冇咩睇, 手信咪又係果d,
行左一個圈, 好快就走左喇

我地hostel 同china town好近, 所以我地行返落去downtown 食晚飯
2間揀一間呀


最後2間都有揀

冇咩特喇, 都係咁

個burger都幾好食, 不過就貴左d
咁細一個set要成us15...加tax,,,唔...........

食完飯, 當然要去食甜品喇
話說我果日行行下, 台頭一望, cheesecake factory??
本身我唔知佢係咩唻架, 我只係太叫左一句
之後suki 就話佢之前係ny 食過, 一定要試~!!!!!!!

我地就gogogog喇
真係多cake到揀唔落手, 好多都好好食呀............


本身想堂食, 但多人到爆炸, 所以最後揀左2間take away算,
去union square企住食~~~
但係真係太凍呀, 一收左太陽, san fran就得返幾度....
所以我地都係凍住咁食, 好high~ hahahha

我地揀左個banana cake, 好香, 好滑, 好有banana 味~ 超好食!!!!!!! 


仲有個人間tirumisu~ 係我食過最好食既~~~~~
佢唔苦, 但又唔甜, 又做到有咖啡味~ 一流~


最後去super 買咪明天既早餐同野餐lunch就返hostel 訓覺覺~~~
 


一件咁既sandwish 都要us4.6, 好貴架真係~


沒有留言:

張貼留言