2013年5月22日 星期三

小俊生日速遊泰 - Day 1 Thong Lo



估唔到一年去2次泰國.............明明自己上次仲話應該短期內唔會去=_=
世事既野真係好難講...........
本身想去上海架ma, 點知就h7n9,
咁岩俊仔生日有3日連假~ 唔想side左佢呀
好遲先決定去泰國, 所以要自己book喇~
諗住夜晚去第2日起身即玩會開心好多~
買左晚機去, 晚機返喇~ 真係玩到好盡架~

2013年5月17日

星期4晚一放左工, 拖咪個gip去大角咀join俊仔,
食完飯佢爸爸就車我地入機場
果日可能真係長假前一日,
機場多人都打仗咁, 去到check in, 果姐姐就同我地講
收到通知, 會delay, 不過未知會delay幾耐......
不過我直覺同我講, 唔會好耐

好多人check in...............好多人去旅行
我地check in 完都係9點半, 班機明明就11點起飛....
但仲要delay呢? 入左去hea......food court 搵個位食下野打下野
睇睇個牌, 終於知道0015確定起飛, 好彩, 遲一個鐘者~
(我經驗係3-4 個鐘, 仲要係機上面, 呢d真係好好架喇)


終於都比我地hea到11點喇, 去等喇

第一次搭香港航空, 本身我對佢既印象唔好
因為佢好多負面新聞, 不過今次佢比左好既印象我
下次有機會我都會搭

佢delay唔係大問題, 因為佢一早通知你, 而且果日機場咁忙
有dealy係正常, 而且唔係得佢一班dealy
而且果然係香港人, 一上機, d人一坐好哂 佢就立即depart
快手到呀~ 讚!!!!


一上機已經覺得好舒服, 感覺好新
止次搭泰國東方冇電視, 我都打算短途未必有(上次ua 長途都冇, 好離譜呀)
今次有, 仲要係大mon~ 幾靚架~ SURPRICE~
佢D戲仲好新tim 架~~

個位仲好寬敞, 幾好


不過最唔好既地方就係佢d餐唔好食.......仲要幾難食果隻
睇完部戲, 打多陣機就到喇~
2:35am 到..........打的去酒店, 訓覺~

第2日一早起身, 都唔算早架喇, 10點半, 搞到早餐都冇得食
不過因為噚日真係太夜訓, 就放過佢喇
今日地點, thong lo~


係泰國搭地鐡真係好方便, 同香港一樣唔會太複雜
係national stadium去到thong lo 都係20分鐘

thong lo 我都覺得算係一個幾冷門既地方, 對香港人唻講
不過而事實係真係唔係幾多野行

今次目的係拉麵街同dessert~~~
由thong lo station exit 3 出, 就會見到sukhumvit 55
一轉入去, 一條直路就大把野行
(以下呢個路口位轉左就係sukhumvit 55)


拉麵街係thong lo 10街, 而由一街行去10街其實都幾遠
我地就揀左行, 大約行左30分鐘喇~
因為早上都未算太熱


沿途風光

終於見到6

到左10喇~ 轉入去行一陣就會見到arena 10

here~ ARENA 10

拉麵街就係到喇~
thong lo有小日本之稱, 同時都有好多日本人係到生活
當日所見真係好多日本人係呢到~

呢間好似香港都有

呢間就係有人話一定要試架喇~
俊仔問我點解去到泰國都要食拉麵...?? haha 冇得解~!!!!!!!!!

呢個係救命飲料!!!!!!!!!!!!!!

真係好好食, 雖然佢個蛋就過左少少火,
不過個麵同個湯真係好濃同夠軟, 個cha燒又唔鞋, 抵唻~ haha

呢個係招牌蒜泥拉麵, 好濃味, 不過好香
如果食完呢個再食豬骨就會太唔同味........

食完拉麵, 行返出s55, 再行前少少係thong lo 13有一間超好食多士
after you dessert cafe~ (呢間好似係總店, 其實我出返去siam又有, silom都有) 


因為岩岩食完拉麵, 不過都仲食得落甜品既~
呢個多士係佢地既招牌,
起初睇佢個樣真係好普通, 但食第一啖我就太叫....好好食呀~~~~
雖然就貴左少少, 係泰國唻講.....要成hk$40-50一份, 不過真係太好食喇~

行前少少就係j avenue, 不過冇野行既~


因為只係好早, 所以我地加左個地方, terminal 21~

因為asok 搭2個站就到~ 行完~ 我地見仲有好多時間
搵個位坐係到飲下野hea下, 幾relax~ haha


早少少出左silom, 因為book左spa~
我都唔知原來silom係有一個商場叫silom complex

雖然佢就唔係多野行, 不過我地唔鐘意食街邊野既
都係去返商場食開心d

最後決定, 係呢間banana leaf


幾時都話冇準備就會有驚喜~
呢個炸魚真係好好食~

早知唔叫呢個, 好鬼飽

呢個curry seafood 一流呀~唔辣, 岩哂俊仔,
而且好多seafood架, 唔係流架~ 好味~

食完行左一陣之後就去spa喇~
silom centre point有買一送一, 所以好多香港人去架
今次我仲book左個couple jacizzi tim~
hehe, 第一次, 不過原來都唔係咁好玩....冇咩特別~



做完spa行多一陣夜市就返酒店lu~

沒有留言:

張貼留言