2013年5月27日 星期一

小俊生日速遊泰 - Day 2 chartuchark, Phahon yothin




2013年5月17日

day 2 起身可以enjoy我個holiday inn express 既早餐喇
佢個早餐真係好好食~ hehe 最令人miss既係佢既腸仔同炒蛋~

打算今日去chatuchark~ 食完早餐
搭地鐡唔洗轉車, 係mochi 落喇

我地11點到, 已經係好熱同好曬
俊仔問我, 點解唔夜晚先唻呀?
我話因為佢d野收6點lor~ (佢表示十分無奈 hahahha)

我唔記得print地圖, 一入到去就完全冇目的, 冇方向咁行

睇睇今日其實都唔係幾曬, 冇咩太陽tim
而且好局, 我仲驚佢會落雨

影低個地圖睇下(不過最後都冇咩睇)

記得止次食過果間棷子雪糕好食~
但果時我唔太記得係邊 (依家知道, 係mrt station 出口果邊)
所以係街時旦食一間, 果然真係唔係太好食~

有人買呀買呀買呀~ 真係買左好多野
全部都係佢既野..............hahaha 原來最開心果個係佢
佢話好平呀又一件, 好得意呀又一件
咁就買左十幾件野........hahahaha

我地由bts果邊一直行去mrt果邊
total 只係留左2個鐘左右, 未行哂架d野
不過佢話買夠喇, 咪得lor~走得喇~

走到入mrt 地下街, 俊仔竟然主動叫我同佢影呢條街
有咩咁特別呢? XD 我唔知wor

經mrt 係可以行到去or tor kor market架,
係exit 3一直走, 一出就係喇~
今日係呢到食lunch~


買左串燒, 豬肉, 煎魚同芒果sticky rice~
今次唔知點解買d野食麻麻地........冇咩嘩一聲既感覺......

食飽就再上路~
搭2個站去Phahon yothin


centralplaza 有好多好多間架, 呢一間係Phahon yothin既都算大間

唻既主要目的係呢一間man u store~ 仲咁岩佢做緊sale
50% off 真係好抵, 俊仔立即買左一件, 只係bth 490, 真係好平呢~ haha
佢話要買唻等曼聯唻香港果時著去睇波wor

再去食個仕東南亞都有, 係香港冇既cold stone先~
我地去到邊都會食, 日本台灣泰國, 都唔明點解香港冇既


其實個商場冇咩特別, 係多左少少泰國本地牌子之外
都係買中檔野, (者係唔係名牌但又貴果d)好似又一城果d咁
我地都唔會點買架喇, 都幾似香港d商場

所以hea完行完就轉場, 去左mrt 直到既union mall喇
呢個係當地年青人既商場, 好似旺中咁~ 我極鐘意
呢d先係我地行既商場呀ma~ hahaha
就好似補返我冇去水門platium 一樣~


union mall 個門口好細......起初我地都以為係一個少商場
點知行到入去先知原來我地低估左佢
totol 有5層, 雖然每層買d野都係差唔多,
不過每一層都好大......我真係行得好開心架呢
我係呢到滿載而歸喇~~~~~~~~~~~~


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
同場加映港男一名



沒有留言:

張貼留言