2011年1月9日 星期日

尖沙咀 -- 妹記大排檔

早2日好凍好凍, 得9度!
本身想去打冷, 不過好似唔係好岩feel wor
所以就想起去食羊腩煲!

不過尖沙咀想食羊腩煲都唔係咁易架
因為好似冇大排檔咁既
好彩, 比我諗起我之前去過既妹記!
openrice睇下係邊喇, 因為真係太耐冇去
唔記得左係邊...........
點知搵左好耐都搵唔到!


我地決定食其他野又要等位, 咁問下佢知唔知妹記係邊喇
佢話係對面lor , 笑爆我個咀! 2個人6對眼都睇唔到~

一見到果下, 我係呆左,
可能真係太耐冇唻! 佢變到我完全地唔認得佢.............

以前既妹記係下圖咁架ma.............



仲有佢最搞笑既戰鬥碗~


今天既妹記, 已經係咁樣!
靚左好多好多! 真係唔認得wor~


不過野食既水準都仲keep到, ok喇!
西籣花炒帶子, 豉墨魚咀!


最期待既羊腩兄! 今天既主角~


不過個人認為唔係最好食! 係唔難食者~
比較普通, 羊又唔係好夠lum


不過唔算貴呀, 都係$138 一個~ ok~


結帳: $295


沒有留言:

張貼留言