2011年1月30日 星期日

iphone games 推介

由細到大, 我都好鐘意玩果D"育成"GAME
(育成GAME = 由咩都冇, 到自己有一間公司/ 人 成長)
唔知點解好有成功感架
真係有10(幾?)年前喇, 果時記得有一隻pc game 叫育成計劃
係由一個5歲既小女孩育成為一個18成人.....
之後又有friday resterant 喇.......好多好多
你知喇, 以前未有電視game之前, 就係打pc架喇!
果時又未有facebook呢..............
最近發現新大陸….(可能人地發現左好耐喇)


Kairopark ß 呢間公司出既GAME 就係育成game, 就係勁好玩
iphone 既育成apps 唔係多, 就算有都唔係好玩
(
你知喇, 我呢d 育成fans就當然試過哂喇)

多數我玩到半就冇心機玩落去
但今次唔同wor, 完全係我style,
呢個溫泉鄉就係你親手經營一間自己既溫泉
如果d房既境色度唔夠, 就冇人住架喇
so
房同溫泉同樹既配合要好好架………….kka




而且佢唔似普通既iphone apps
佢係好多野玩架, 仲有好多特別野!


有一日一個朋友見到我玩,
佢就同我講, 原來同一間公司出左第2隻game
我當然要去睇下喇, 立即dl喇~


Kairopark 因為要走去國際化
佢原來係一間日本game公司,
睇返佢個website 原來佢出左mobile game好多年
呢幾個月先開始入侵iphone 市場
我諗佢會成功架! 我已經成功比佢吸引左

講返佢新game先,
呢個好有新意架, 你係一間game developed company
者係遊戲開發公司
不斷有新遊戲機出, 你就要不斷咁更新自己d game~
公司會不斷咁擴張, 仲要請更多人



我真係玩到停唔到手lor,
真係玩到覺都唔訓果d架............



btw, 佢既game係要$$既
itune 價US$ 3.99 一隻! 不過對我唻講係抵既
因為我真係日玩夜玩果D lor


jailbreak 果d 當然唔洗$$ 喇


1 則留言:

  1. 最近朋友介紹一個新遊戲 Epeler ﹐好得意同有創意﹐響跌落黎的字母方塊,要選擇不同的字母,拼成英文生字來刪除那些方塊。越是刪除的多,分數越高,可以繼續到下一個級別,仲可以保衛地球﹐玩左兩日先打爆機睇到結局 , 哈哈
    [版主回覆02/10/2011 12:14:00]謝謝推介, DL唻玩下先

    回覆刪除