2011年1月5日 星期三

北海道

呢個地方我愛上, 除左因為佢有迷人既小樽之外!



佢更加係加咪哂所有我最愛既野
日本食 + 日本shopping +  雪 + 美境
如此醉人既地方~
我話我一定要唻一次既~
我終於都等到喇~
本身係打算9月去潛水~
不過因為budjet有限, 如果要揀去潛水定係睇雪
我當然係揀後者喇! 因為我未睇過!
而且仲可以去一個我夢想既地方

我地每一次去日本都要plan好耐架
一唻因為日本貴, 要儲$$
2唻日本太多野玩同食喇! 點先可以一次過滿足哂我地呢?

日子就plan好喇, 就係今年12月尾去北海道過年~
係呀! 我都未試過係第2個地方過年!

唔怕話你知, 今年12月請3日假就有10日大假喇!
好期待好期待.............今年有左目標, 做野都有魄力d呀!!!
努力考好試! 努力儲$$


---------------------------------------------------------

實用資料
5天行程  by 小肥

Tomamu The Tower


拉麵村 http://www.ramenmura.com/


http://hk.myblog.yahoo.com/s9510546/article?mid=448&fid=-1&action=prev


http://www.ics.cuhk.edu.hk/kitho/japan/info/


3 則留言:

  1. 我去北海道都係足足plan咗一年啊!加油!祝你今年去嘅時候D円跌都新低,到時.........我一定都會去,哈哈!
    [版主回覆01/12/2011 12:32:00]大家一齊努力呀 唉~ d yen 有排都唔會跌架喇.....我依家睇住架喇 一見佢低少少就入定d先 仲有呀, 我聽人講如果12月想去北海道要早半年book架~ 你有冇寫遊記呢? 等我去睇下先

    回覆刪除
  2. 咳咳, 唔好意思打擾吓  我叫 "小肥" 唔系" 菠蘿雞 "  呢個五天plan 一日內去完旭川去 Tomamu 唔一定啱你, 要注意啊  你如果從未去過北海道過冬天, 你仲要預 $$ 買裝備  在小樽行街, 可能系 -6度, 唔習慣嘅會頭痛 . . . 咁就邊度都唔駛去 有嘢唔明就過嚟問啦
    [版主回覆01/24/2011 11:08:00]Iam so sorry 搞錯左....... 裝備 應該都可以問人借.....問題不大 不過會頭痛呢個問題就難搞D, 希望冇事喇 我果日見到永安果D有做 Tomamu 既Package 會唔會平d同方便d呢?

    回覆刪除
  3. 哈哈, sorry, 是我看我不清楚  自由行package 我用ana, 要去Tomamu 可以系ana 和jal 都得, 其他旅行社都可以做, 我就一直系經康泰做ana package 去Tomamu, 系2010年先至唔包晚餐, 早幾年都包的  一d都唔煩, 不過, 抵唔抵要睇你系唔系旺季去, 一d日子 package 會賺d, 特別系旺季, 因為, Tomamu 聖誕節自己一般囉唔到平房, jalan 和樂天都系, 所以, 聖誕節我會用ana package, 平日就要格吓價, ana 和jal 都一早出晒上網, 可以慢慢計, 不過, 機位就要先將香港過去嘅日子劃定 . . .
    [版主回覆01/24/2011 16:42:00]真係唔該哂你呀, 夠哂詳細 立即去ANA 睇下先 , 不過咁早都應該未出喇...

    回覆刪除