2011年1月3日 星期一

中環 - Daddyos

同2位Babies 想去食好野 (聖誕大餐, 雖然過左, 不過我地未慶祝ma)
本身係想去日本放題,
不過因為過想食pasta 所以就去左食正宗既pasta喇
者係食意大利野
有姊妹一早就openrice睇到呢間野 -- Daddyos 都話唔錯!
去試下先! 我地3個人order左 5樣野都食得哂!
除左佢本身唔係好大件 (pizza 除外) 仲因為好好味



叫左mango juicy, 我起初以為佢係一杯咁上
點知係一glass咁上! 好好飲~ 不過細左d, 唔係好夠喉lor~


cesar salad! 都係$55 者, 冇咩特別.......可能太肚餓, 都好好味~


cheese fries


意大利煙花女麵


Fabio大隻佬肉食!
好cheese, 呢個係店員推介, 的確唔錯!
不過我地笨左, 因為佢明明可以叫8" 但我地叫左12"
好彩都食得哂! 因為好味lor(又講)


秘製辣雞翼original 原味 !
呢個係佢地既招牌菜, 呢個係original 已經係少少辣(真係好少者)
佢仲有分大, 中, 少辣既! 聽講大辣, 真係辣到火!!!!


我覺得呢間既main point係店舖細細地
不過價錢大眾化!
下次一定要再唻!


沒有留言:

張貼留言