2011年5月25日 星期三

我們18年同學

2011年5月21日



一年我都總會有一次既patpat 痕
搵返d 小學同學出唻聚下舊
有d 係成日見既(幾個月一次)
有d唔係成日見 (幾年見一次)
有d 冇見過 (畢業到依家)



我地當年學校自行小班教學
我地小學得一班架ja
所以如果唔轉校既話
6年都係同學唻架
所以我地感情係特別好架



雖然唔係成日都會見
不過一見面就唔會話有咩陌生既感覺
因為真係識左太耐喇可能
大家都係由細細個就識


其實最緊要既係大家都要有心
我成日都話架喇 (我唔介意做搵人果個, 大家有心就得)
間唔時大家搵下大家
得閒又講下其他同學
又講下小時侯既naughty 野.....開心開心



今晚雖然唔算多人
不過都係一個好既開始
下次再唻.................
又係我約又點話?!


沒有留言:

張貼留言