2011年5月29日 星期日

一個人的快樂

2011年5月28日


今天星期6, 不過小俊同左佢班波友上左大陸踢波
有好多人都同我講, 唔好信佢, 又咩又咩咁
我只可以講信任係一段關係入面真係好重要
我選擇信佢就唔會懷疑佢


自己一個既星期6..........
如常星期6早上去西環補習
之後自己一個人落返去中環H&M 試衫
因為無論邊到既H&M都係咁多人
而且我有衫想試
所以就自己一個既時候可以好好地等喇

試完, 咩都冇買 咁就hea左個幾鐘喇!


約左好姐妹high tea, 出返旺角
去朗豪肪自己食左afternoon tea lunch 先



姐妹到達, 一齊上左13樓sky bar
(我呢期最愛既bar, 又舒服又唔太貴)



呢個係manager 推介, 好好食wor果然


hea hea 了一個舒服的afternoon tea
love to be with you


自己一個行返大角咀
今次冇選擇聽歌, 慢慢的慢慢的行返去
原本以為很長的路, 冇預期咁難行


係小俊屋企hea下睇下電視
就等到小俊返香港喇
一齊係屋企睇大戰
巴塞對曼聯(3:1)


5點am 先返到屋企.......................


沒有留言:

張貼留言