2011年5月15日 星期日

想通

早2日, 約左老婆出唻傾下
我覺得係問題既問題
雖然我一直都覺得佢唔覺得有問題
不過當我問佢" 你估我有咩同你講?"
佢就話"因為我同佢地close左, 你覺得我冷落左你"
者係話, 佢自己都知原來係有問題
不過自從上次我嬲左佢果件事之後
佢就真係好似覺得我好快冇事咁
一直都冇搵過我
咁已經唔係冷落呢個問題

當我以為我同佢傾完我會release 左
但其實知道真相係仲痛苦
不過真相我一定要知
知道左, 咁只好搵一個大家都舒服既方法
果日我同哥傾左好耐, 又同俊講
佢地都叫我
你唔鐘意, 人地又唔鐘意你
咁你咪唔好再同佢地出街lor
之前我係到諗, 呢d叫比面party
因為我一直都係唔開心既

直至今日
呢d 比面party 原來都係冇必要出席
咁只好講句"朋友唔夾就係唔夾"
同我老婆保持關係既方法應該就係咁
佢又唔洗再難做 , 要揀邊
我又唔洗唔開心
win win 瓜?!


沒有留言:

張貼留言