2011年5月16日 星期一

俊生日魚排 again?!

2011 年5月14日



話說, 俊真係太鐘意魚排果到
佢真係一諗起有活動搞...就係魚排
果到唔可以話係悶
其實係一d都唔算悶
有燒野食, 有牌打, 有k唱, 有魚釣, 有水遊
仲可以滑水同,玩香蕉船(另外加$)



今次俊想唻既最主要目的
就係滑水喇


自從果次佢玩完之後就鐘意左
咁的確可以起到水既成功感
我冇玩呀, 而且我都唔鐘意
我不嬲都唔係咁好水上活動
除左浮潛 + 潛水


去果個魚排都幾大工程架
叫"釣魚樂"
我諗唔係有人介紹都唔識去




我都好似講過好多次點去


不過好搞笑
次次去魚排個combination都唔同架wor
我同俊就係膽拖




今次有我, 俊, 問號, 麥仔, TO同 HIN
佢地幾個男都(除左TO 之外) 都有玩滑水
個個都好叻既起到水
(有D 雖然係一秒, 但佢地話夠影到一張相就夠)
呀hin仲玩到人地起水, 佢潛水tim
真係笑鬼死我地呀, 就連個師傅都話第一次見
最後有個專業既經過, 講左佢2句
就成功起到30秒咁長, 真係勁



玩完水都4點喇
燒咪野食, 打打牌都好長7點半
今次唔去西貢食海鮮
去左沙田食大排檔
超平呀, 5個人食, 4個夾都唔洗$100 wor



先唻一個vedio, 潛水vedio.............笑鬼死我地
我大大話話睇左有5次以上
睇一次笑一次, 我就連諗起都想笑
我以後有咩唔開心就睇喇


沒有留言:

張貼留言