2011年5月23日 星期一

ICC - Ozone

星期5 係HAPPY FRIDAY NIGHT
一早就想搵個地方飲下野
最後大家決定去ICC


放工搭船去尖沙咀
一出海就見到ICC,



仲見到個好靚既咸蛋黃
題外話: D人話鐘意睇日出定日落
我係鐘意睇日落既朋友
可能係我個人負面? 其實又唔太算
只係覺得日落好浪漫.................



係尖咀食完飯, 行多一陣
就打的去ICC喇
的確, 如果唔打的的話
係尖咀係要行到中港城自有小巴搭


大約10點15pm 去到平台
我嘩了! 因為真係好靚~ 香港既夜境真係不得了呀
比係尖東海旁睇既好似仲近咁既
(就因為太靚, 我竟然唔記得影相, 真係好糟)
算喇, 在心中.........kaka (唔怪得凱旋門你咁貴)
如果大家都係$14000一尺既話, 咁凱旋門抵d
個境真靚wor


又唔知講左去邊....................


好喇, 我地去到一見笠口.........好多人
問問食蕉, 佢話上ozone 呢到排就岩


原來唔係排隊搭笠, 係排入場的(好誇張咁)
因為ozone 真係一d 都唔平架
講緊最平一杯野都要$100 wor
(香港真係好多有$$人架, 我唔係喇, 只係咁岩一次架ja)


好彩, 都係排左35 -40 分鐘就可以上去
(旁邊有d sofa, 排到累, 可以坐下)


先係搭笠上102樓 (可能係防火層瓜)
之後要轉笠去118樓.......ozone
係搭上102 果時, 真係好有離心力架
係香港, 都係第一次上到咁高.................


係reception個姐姐問我地indoor 定outdoor
(我心諗, 我比$100幾都係成左個境, 當然outdoor)
我都未答, 佢就話
"我地outdoor 就係企位, indoor 就可以坐,
不過一張table, 既min charge 就係$1000"
我們呆了, 但又要扮鎮定........haha
"唔...............咁outdoor lor"



原來118樓既香港係咁架...................咩都睇唔到
我地連邊到係邊到都分唔到呀.........



呢到好嘈(outdoor) 成間disco 咁
而且企得耐會累 (雖然可能會偷到d high chair 返唻)
俊話唔鐘意, 而且咁樣傾唔到計
所以佢好快就叫住要走



outdoor....................今日好清涼, 好good



的確, 呢到冇境冇氣氛冇靚仔XD
如果有得揀既話, the one 會好過呢到
可能真係太高喇, 根本係高到冇野睇
而且價錢又太貴 (對我地唻講)
就我地看來, 我們是最最最年輕的3個 (全場).


我諗, 應該就唔會有下一次喇


沒有留言:

張貼留言