2011年5月8日 星期日

考試前夕

係咁追blog..................gogogo

我主要係想打返考試前既家中hea生活
5月6日前的生活


因為要考試, 我請左2個星期大假,
半個月唔洗返工, 真係好爽呀
不過當然有d 係no paid, 有d 係有paid 喇


終日hea在家, 有咩做呢??
起身食個lunch, 之後溫書溫書再溫書
生活都真係好苦悶呢
不過冇法喇, 真係放假去玩咩?


不過最近發現, 因為呢2個星期
我有個十分壞既後遺症
因為我習慣夜訓晚起
所以日日都係2-3am 先訓,
第2日12-1pm先起身
keep左2個星期, 就lan 哂野喇


原來我果日考試前訓唔著一唻係因為緊張, 2係因為習慣
點解咁講, 因為今日開始返工
噚日都係2點am仲眼光光............
我諗要慢慢tune返岩佢先得喇


考試前果段時間, 我做過咩呢?



買3文魚做咩?



就係因為朋友既空姐朋友, 係俄羅斯買左盒好平既魚子source




佢話用唻配3文魚係最好食既~ 好食過就係食麵包
果然係冇錯! 真係好好食~ 雖然係平野, 不過咁大個女都未食過
咩都要試下架ma


之前去買零食for study period 果時, 見到有美國version既合味道
買唻試下! $5 only



個人覺得香港好食d~




仲因為係屋企睇到世紀婚禮tim..............正呀~


西敏子大教堂真係好好好好爆靚呀~
你唔好話去果到行禮喇~
我好想去果到行下..............都好~
好想去英國




我仲搵到少少時間出唻買左俊仔既生日禮物tim



佢喜歡, 你喜歡就好


沒有留言:

張貼留言