2011年5月10日 星期二

東涌+機場行街?!

2011 年5月7日


今日係一個好重大既日子
所以我地都要好隆重既去迎接


話說今日就係我睇avril lavigne 既大日子
我等左唔係幾個月
係等左佢幾年喇........
下篇再長講喇


因為今篇主要係講我地大鬧東涌及機場既



大約3點係奧海城食完lunch
就搭車入東涌喇
好快呀, 25分鐘就入到去架


東涌有個outlet 不過就唔多岩我行既
我行既就只有roxy, it .........不過多數都買唔到野
不過俊仔每一次入去, 都買一對波鞋
因為真係平過出面, 而且又唔洗點講款, 岩哂


行左2個鐘, 真係好多架喇 (明明就冇野行)


去搵巴士搭入去機場, S1

$3.6, 平時去機場既A 巴要$3X ,
依家地鐡$15 + 巴士$3.6 = $18.6
平左一半呀~ 真係唔講得少
如果唔係要清晨出發果D都係咁岩著數


又好快就去到機場喇





其實我係第3次唔係因為搭飛機唻機場
第一次係因為學校有function
第2次係唻玩4d
第3次就係今次喇




我地見到個水牌, 大家都好有衝動飛出去

"讓我飛出去, 什麼都押後, 要自由時即刻得到我自由"
好似果d電影咁, 是旦走去一個counter, 話邊到有位就飛去邊到
幾free.....................當然要考慮既都係$$同時間=$$


係機場行街, 都係第一次
平時多數都係早一個鐘去到
食下野又話要入境喇
都冇時間好好去睇清楚自己個香港機場





今次真係行得幾徹底下
雖然去過幾個機場, 此終都是你最好

好, 夠鐘! 去博覽館, avril係到等緊我架.............



沒有留言:

張貼留言