2011年5月9日 星期一

踏出成功的"第一步"


呢2個月唻, 我都似在逃避緊一個問題
但其實我知道係要面對
身邊既朋友都叫我take it easy , let it go
但我自問: 我真係唔可以, 我最討厭不明不白的事

我在逃避一個人
一直冇勇氣當面同佢對質
大概對手都未有覺得係一回事
之前以考試為由
試已考, 果天我係facebook 留他一言
約他晚餐, 如果不是太尷尬
我想同他面對面交談
呢2日我係到諗, 到底我應該同佢講什麼
一直以唻大家誤解既內容?
對佢既不滿?
最後我決定平常心
問問他的近況, 呢2個月我們是這樣近那麼遠


同一天, 同一小時內,
我send左第2個msg
唔經唔覺, 原來已經第3年,
我第3個生日........
但我對佢既思念, 真係一d都冇少到
早個星期同朋友講開
佢建議我send個msg比佢
facebook 很好, 佢唔覆, 大家都唔會尷尬
幾日後, 佢覆左我
真係一個天大既喜訊
我真係好好好好開心
仲即刻約食飯, 成功!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


唔到最後一刻, 不可回的地步, 我都唔會選擇去放棄
你可以話我固執, 但我有我既堅持
我有我重視既人和事


我相信, 我踏出左我成功既第一步

只要明朗化, 誰先踏步有何干


我有d 期待呢2個晚上...........................


1 則留言:

  1. 你好呀~~新開張~~有興趣可以看一下呢~~謝謝你~~^^ MELON'S WARDROBE
    http://hk.myblog.yahoo.com/melonward

    回覆刪除