2011年5月12日 星期四

哥, 你回來了

3年, 原來整整3年冇見
自從3年前你係我生日Party 消失之後
我就冇見過你喇
雖然呢3年唻, 我唔係冇時冇刻都排住你
不過見到某d 回憶既時候,
都會不經意既想起你
我話我係唔會放棄架
噚日, 終於都見到3年冇見既菠蘿哥
(唔知依家仲有冇人咁叫佢呢?)
大家係身型上都變左(大家都肥左)
不過係心態上又或者態度上
大家都冇咩點變呀, 佢一樣都係一個
把口衰得唻甜死人既疼我哥哥

呢晚我追問, 點解你當年就咁消失左?
佢第一句係話"唔記得左"
再比我追問之下 "當時有野煩緊"
我再問, 佢就自己轉開左個話題喇

佢唔想講, 我係唔會迫佢既
雖然我係好想知點解 不過對我唻講
現在先係最緊要既, 只要你唔好再一次消失就好


 


我好開心, 我地仲可以好似以前咁說說笑笑
同你一齊, 我的確係好開心既
不過我就要將d 正能量pass 多d 比你
我覺得你好多負能量呀


 


哥哥, 你仲記得我幾多號生日
都算係咁架喇
你臨走既時候 , 約左我食生日飯
仲話會有surprice 比我
哥, 你d surprice 唔係咁少野架wor
我驚我會好期待


沒有留言:

張貼留言