2011年5月27日 星期五

尖沙咀 - 正冬火鍋

今日比左個BIG sueprice 呀哥,
我地2個既合作真係大成功呀!
真係厄到佢wor, 佢真係以為係街撞到我
仲打算約我食飯.............haha
可惜我一早比人約左喇
果個就係我老婆喇!!!!


我諗想起打邊爐, 大家都唔會諗起呢一間 -- 正冬



佢個湯底又幾ok, 雖然因為有d病唔想食spicy野
佢個魚湯煲下煲下幾好味架wor



是日2位食客



我地叫左3隻鮮鮑魚......真係好新鮮架, 仲係到勁moving




$38 一隻, 咁當然係好好味道喇


其他東西就麻麻...................................


沒有留言:

張貼留言