2011年2月4日 星期五

年初2 -- 開年

兩個人相處難免會有摩擦
不過最重要既都係溝通
相處第6個年頭, 交當然唔會冇鬧過喇
大交, 好似係鬧過一次
其實每一次鬧交都總有對與錯
但大家都分唔到, 因為大家係鬧交既時候
因為被火掩飾左道理,
大家會講一d自己唔知道傷害對方既說話
你話我神經質又好, 咩都好
我係唔會, 唔可以將問題帶去訓覺
我只會訓唔著.......我一定要當天解決問題
你話我固執, 我話你冇誠意
我明白一人退一步既道理, 但好難架ma, 起火既時候

唔知有幾時開始, 我好唔鐘意係我火大既時候
聽到你一句"冷靜", 火唔止冇熄, 係愈來愈大
有時候係因為我明明就係好冷靜, 點解你仲要叫我冷靜呢?
又火起


我都未試過係街鬧交架
今次係第一次,
我平時覺得係街鬧交係一件好失禮既事
而且好多野想做又唔方便...eg 喊

希望唔會有下一次,
應該係話, 就算有下一次我都一定唔會再係街鬧交


沒有留言:

張貼留言