2011年2月9日 星期三

短期租客 – 煮飯仔

短期租客 遊街市中講到,
我叫左佢陪我去街市買餸

不過發現, 2個人食飯
要煮飯, 控制個份量都唔係咁易

菜最少要買一斤
牛肉最少要買$10
叉燒最少要買$15


2個人根本食唔哂

咁都要煮架喇!


Ok, 買完返屋企可以開波


你知喇, 其實煮飯都係一門學問
由學買靚野到整得好食,
係需要唔知幾多年去學返唻
雖然我都有唔少煮飯經驗
話哂都煮過幾個月飯 (日日都煮wor)
依家冇喇
真係好間唔中先煮一餐 (後話)


講返正題先
我拎左d餸就入廚房自行開波喇
煲飯呀, 洗菜呀, 切野呀
佢係到做咩? 咪打機lor~
叫佢入唻幫手只會幫倒忙
你都係乖乖等食喇



我努力努力……之後完成


有牛肉蕃茄蛋 (佢自己點的)
話你知其實好難煮得好食
因為蛋同牛肉唔係咁易整
好彩我係蛋既好朋友,
蛋多數都好ok 牛肉都有代改善, 都有少少硬
個汁好ok wor 但係



炒白菜 零難度




現成叉燒, 負難度


簡簡單單既幾味, 雖然你唔係讚好味
不過你話ok 架喇! (你巴口真係鬼咁尖)
我都已經好滿足, 咁辛苦煮一餐都係為左一句

大家都食飽既時候, 我仲見你密密食
到最後都係餘返少少餸係到
我不悅, 撒了一個嬌
你包底了 
家有一蝗虫真好, 我唔洗做肥師奶喇

飯後甜品


呢個蛋糕超好味



1 則留言:

  1. 哈哈  我返咗嚟啦 , 我先祝你們一家 日日快樂 !
    有短期租客咁正. . .  不過, 咳就要少食甜品啦朋友
    [版主回覆02/10/2011 14:24:00]welcome home 快D打遊記喇....期待ing 咳都係介唔到口架!

    回覆刪除