2011年2月14日 星期一

情人節大餐

情人節一早就收到一個令人傷心既消息
擔心擔心, 現在已經不是希望她沒有事
我希望她可以不帶任何痛苦的離開這個世界
GOD BLESS YOU


--------------------------------------------------------------


本身我今日一早係好開心架
不過知道左早上個消息之後
心情真係麻麻地
好彩開住工
一路做野, 心情都好返少少

放工既時候個頭仲超痛tim呀!

出左旺角搵俊仔 之後就去朗豪打算買蟹
當然係咩都買唔到喇
我就suggest 去element 買喇!


element 既360 大咁多, 當然咩都有喇
仲有好多意外驚喜tim呀
我地唔覺唔覺, 買下買下就買左$1000喇
(不過食完就覺得好值呀)

先係買左一盒好靚既sushi, 仲幾抵架wor
$158  24件, 者係平均每件都係$6.5 ja.........
要平, 都要靚架, 佢平得唻又新鮮好味


呢個係今日check point!!!!!
阿拉斯加蟹腳2大支! (比佢切開左)
呢到2隻已經要$450 喇!
不過真係超超超超超超超超超超超超超超超超好味呀!!!
佢甜到好似比糖水煮過咁架, 又帶好鮮甜既海水味
又厚肉, 又有咬口!!!!!!!!!!!!!!!! 好想再食呀




Other Check point! 美國大生豪 4隻$35/ pc
鮮甜肉厚, 海水味濃! 本身已經係豪怪既我
令我更加愛上
真係咬到啖啖肉架, 唔係講笑
最正係佢既after taste 呀! 你食完之後, 成個口都係豪味
我再食sushi, 飲咪野, 有胃氣都有豪味!!!!!!!!!!! 超滿足呀!!!!!!!!!!


經過一間shop, 見到有人係到食pizza
我見好似好taste good, 就買左一個返屋企喇
我地耍take away, 自己焗, 咁會好味d
不過at the end我覺得冇咩特別lor (可能我已經好飽了)



我除左係豪怪, 仲係士多啤梨怪tim
食咩都係士多啤梨架
俊仔知我鐘意, 係適當既時候就會寵我一下
(就竉到我壞哂)




又大又肥又甜既strawberry呀!!!!!!!!!!
雖然依家strawberry唔係當做, 不過係日本空運到港既
點都唔同d, 佢後面有個sticker "cathy pacific cargo" 我就信架喇


俊仔鐘意食蛋糕, 咩咩咩節,
咩咩咩慶祝, 佢都鐘意買個蛋糕返唻切
係360買咪個蛋糕
(方便爆lor,. 真係咩都有得買)



呢個唔知叫咩英倫xx 蛋糕
我已經係食唔落喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
不過都比面食左一啖咁多
而且我食果一啖已經食到好朱古架
我已經冇想食第2啖既衝動lu~




共你分享第6個情人節
雖然愈來愈平淡
最老套既說話, 永遠都最受落
與你一起, 每天都是情人節
loving u~


沒有留言:

張貼留言