2011年2月10日 星期四

短期租客 – 煮飯仔(後記)

我主張女人要識煮飯,
唔洗太叻, 但最少要識
名言常道: 要留住男人, 要先縛住他的胃
古時媳婦也有三從四德
現代都有說法 女人要入到廚房, 出得廳堂
無論由古時到至今, 女人煮得幾味的, 都比較著數
現在有太多大小姐, 家有傭人/媽媽, 飯來張口
飯都未識煲既大有人在
不過問開男性朋友,
大多都唔介意女朋友/老婆係個唔識煮飯既女仔
時代真的在進步, 連好多奶奶都唔介意
說實話, 我介意
一個不懂得煮飯的媽媽, 多好笑

點解我之前話我久不久先煮一次呢?
因為覺人認為我依家仲係做女
係唔應該煮咁多, 洗咁多, 做咁多家務既
你慌第時你做左人呀媽, 唔係有排你做咩?
我明白為男友/愛人煮飯係一件好幸福既事
不過只係一年一次既幸福我OK
我唔要未嫁就已經變左黃面婆


 



 


那天我煮飯, 煮飯前已經要求/請求
我煮飯, 他洗碗
唔係話洗碗好難, 只係希望每人都可以為屋企做一D
佢一口答應, 一點兒不悅既感覺都冇
我係高興既, 因為佢肯做, 願意做
我估……………將來你都會為我分擔一點家務


沒有留言:

張貼留言