2011年2月1日 星期二

尖沙咀 -- 雲陽閣

好朋友生日, 本打算去食西餐,
不過唔知點解搵唔到一間心水既
諗起BABY 鐘意食京川菜, 就去openrice睇下喇
就揀左以下呢一間喇 -- 雲陽閣


 

佢既地點都有少少奇怪架, 係美麗華大廈
我地係美麗華廣場中間既笠就上到去4樓

 

我地入到去, 台係有, 人就冇
唔係冇, 可能佢感覺比較grad 而且個位置問題
唔係好多人會走到呢到食lor~



佢其實係米豬蓮推介2010 既餐廳唻!
好多野我都覺得幾有特色, 唔包括味道



醉雞   唔係好夠酒味


鐘水餃       者係紅油抄手lor, 不過佢係水餃



水煮牛  可能我地食過一次勁好食既水煮, 呢個好唔特別............



粉蒸排骨  佢d肉好lum 好易咬開, 而且佢上面有d wo 頭, 都幾好食



花卷 


小刀切
我地叫唻餸野既


經過美麗華廣場有可愛既大耳朵!!



happy birthday~


經我們討論之後, 雲陽閣我地係唔會再去架喇


 

沒有留言:

張貼留言