2011年2月12日 星期六

Google 翻譯

可能對好多人唻講唔係新野
不過對我唻講真係一個大恩惠
我是嗎?

由於呢幾日我要搵一搵北海道既野
要去一去d 日本web,
你知喇, 一ja 日文又點睇得明呢?
呢一個moment, 我係ie 頭頂見到佢話
"google 工具列已幫你翻譯為 中文(繁體)"
咁勁? 咁click 唻睇下lor
點知, 都唔洗一秒呀, 果ja 日文真係變哂中文
我真係 O了咀! 原來咁勁架?


其實安裝都好簡單
只要去 www.google.com.hk


最下方有個 "google 完全手冊"



入到去之後就會見到左手面有個叫"google 工具列"



入去安裝, 就搞掂喇!


方便


沒有留言:

張貼留言