2011年2月8日 星期二

短期租客 – 遊街市

年初5
我未開市, 我就提議煮飯過佢食
佢從不拒絕
一來可能是好意, 二來我不是地獄廚神
食物都係可以入口既
唔係天上既美食, 但係用愛心搭夠

果晚佢已經咳到死死下
一早就起左身去睇醫生, 返工
不過都係頂唔順, 早走返左唻
(
我咩都唔知, 因為佢返唻我先訓醒)

佢返唻訓到傍晚, 我就叫醒佢陪我去買餸喇
(
好似有d冇人性, 不過佢訓之前叫架)

我久唔久先煮一次比佢食 (後話)
多數都比佢自己點餸既
(
當然唔好太複雜喇)



佢同我一齊去街市有個好處
1
唻佢見到有咩想食, 可以立即講
2
唻有個人唻下野


 


我問佢, 如果第時結左婚你仲會唔會陪我去街市買餸呀?
佢既答案係, 如果佢冇咩野做都會
我好滿足, 因為佢唔係一個會胡亂答應既人
所以我相信佢講得出, 做得到


沒有留言:

張貼留言