2011年2月17日 星期四

北海道手信

朋友去北海道, 立即托佢買呢2樣野
六花亭草莓白朱古力 + 白之戀人古古力奶
前者未試過, 不過有人話好食! 好想試
後者之前係大板買過飲過之後, 回味無窮



一盒Total 應該有大約12粒! 但粒粒都好大粒
好似2粒麥堤沙咁大到喇




我一咬落去.................好硬 (我冇雪過架)
之後比少少力, 終於咬開左
入面有一粒草莓干
大為失望!!!!!!!!!!!!!!!!
因為我原來expect既唔係咁架ma~
本身係覺得入面係一粒原整既鮮草莓
點解會變成咁



不過都係好食既, 朋友不好甜! 所以覺得好甜
我就覺得岩岩好, 好好味喇!!!!!!!!

比張官網相大家睇, 係咪好似係鮮既咁呢? 被騙了

之後就係白之戀人古古力奶喇
我真係對佢唔住喇! 因為古古奶係重既
我開左口話要, 佢冇理由只係買比我架ma
佢又買左比其他人, 搞到佢超重tim~
好彩最後都唔洗比$




佢口感超好, 唔係好hey, 好重奶味!
可惜香港冇得買, 次次有人去日本(南北面先有)先可以托運
但太多我就唔好意思,
所以每次都係淺嘗lor~


沒有留言:

張貼留言