2010年10月6日 星期三

AQUAMOIST 透明質酸美白爽膚水


產品簡介
JUJU Cosmetics Aquamoist透明質酸美白爽膚水有瞬間體驗高效美白保濕功效。易被肌膚吸收, 瞬間舒緩, 柔化肌膚, 同時提昇保濕力, 去除黑色素和老化角質層, 肌膚再現剔透亮澤。



  • Aquamoist 系列的美白配方採用天然維他命C 誘導體(美白)和透明質酸(保濕)為主要成份。
  • 維他命C與葡萄糖相結合, 發揮高效美白作用, 能抑制因日曬而產生的黑色素, 有效防止及減淡皺紋和雀斑。
  • 再配合具強效保濕作用的透明質酸, 給予肌膚水份平衡, 防止乾燥。持續使用能促進黯啞的肌膚回復光澤有彈性, 使肌膚呈現透明感。
  • 性質溫和, 弱酸性配方, 無香料, 無礦物油添加。

自上年去完日本, 買完返唻,
甘樣一支, 我用左10個月, 仲有少少未用完!
係未用完既時候當然要先去搵下邊到有得買喇!
之前係log-on 好似見過呢個品牌
但唔見有呢支水賣.....而且都唔平一支! 不過係日本買都唔平架
記得之前yen仲未咁高既時候都要hk$120 一支! (買大送細)

我覺得好用, 所以好想搵返佢~
點解呢? 我之前都用過好多唔同牌子既化妝水
不過一係就好重酒精味, 一係就好快乾.....
但我用左佢, 唔止冇味, 仲好水水! 用完唔會好快就乾....
如果冬天或有冷氣既日子, 當然我都仲會加上保濕乳液
考慮下買唔買咪佢個乳液先

依家發現sasa有得賣, lala聲去入貨先~


沒有留言:

張貼留言