2010年10月26日 星期二

美國代母


李家傑借肚一索得三男 恒基大少當未婚爸爸 代母美國誕3胞胎


【明報專訊】一直恨抱孫的恒基主席李兆基    「四叔」終於如願以償,連中三元一次過抱三胞胎男孫。孩子父親是四叔長子李家傑,這位尚未娶妻的「未婚爸爸」,在美國    找代母,今年7月誕下3個男孫李智信、李智仁、李智勇,成為2500億元的恒基王國未來繼承人。


李兆基透過發言人表示,「我從來都未試過這樣開心,還開心過嫌大錢!抱孫是多多益善,愈生得多就愈高興!」他更派1萬元大利巿給恒地1300名直屬員工,又捐款2000萬給仁安醫院,合共3300萬元,取其「生生不盡」的吉祥意頭。



--------------------------------------------------------------------------------------------

我知道係美國代母真係非常非常既Common
記得我睇過"少女juno" 因為佢意外懷孕, 而且又未夠年齡養小朋友
所以就4出去搵養父母, 雖然最後都係好唔捨得, 但都係比左佢地
你覺得佢唔負責任? 我唔係咁睇.....我反而覺得佢係一個負責任既小朋友
雖然呢個代母冇得慢慢揀, 不過起碼佢對得住個小生命

依家香港d未婚生仔, 成日都係新聞聽到棄嬰, 真係好可憐
一個小小既生命, 一出世呼吸了世界的第一口氣就要長眠..........
你唔尊重生命請你不要做不負責任的行為
如果香港都係代母, 又或者有比較完善既秘密領養服務
希望冇咁多小生命因為你不負責既行為而犧牲


沒有留言:

張貼留言