2010年10月19日 星期二

台北之旅 day4

今天一個Hea 的行程, 但我喜愛hea~
9點起身, 落好大雨呀! 好彩我地plan果d都係室內
而且我地睇新聞, 佢話有可能會打風
我地都有d擔心走唔到
不過好似話係我地走之後一日先打得成!

冇咩地方去咪去mc記食個早餐lor
都話每去一個地方都一定要食個mc記
點解? 因為想試下不同文化的m記





食完早餐, 我地就搭車, 出發去袖珍博物館喇!
木柵線的南京東路站,
由於由台北車站去都幾遠, 大約35-40分鐘車
所以都唔係好多人去
我搵到呢到係因為有blog友介紹既
因為我係好鐘意好鐘意d "細細粒"既野,
所以我一定要唻





果然冇令我失望! 一入到去, 我就係咁影係咁影





影到唔停得手呀! 大約有100個展覽模型
我真係超like, 點解d人可以咁叻既! 



更多精彩相片到--> 按我

影下影下, 已經係一個幾2個鐘lu...kaka

玩完都成1點lu, 去左附近食個lunch~
有一個商場既foodcount, 我見到有一間幾地到既台灣野
我唻左台灣幾日, 都好似冇咩點食過正宗台灣野
當然要食下老肉飯喇! 好好味呀




食完lunch, 返到去酒店都已經接近3點lu~
因為我地搭6點幾機! 而且佢由酒店去機場的飛狗只有正點
咁我地只好3點喇!

等呀等...........係飯店門口等左20分鐘,
終於都有車喇!
上車訓左一陣就到機場lu





台灣返香港都幾多人架bor,




我地去4日3夜, 行李算少喇! 買野又唔係多




咁就結束左4日3夜既台北自由行喇
1年去2次台灣, 雖然一次係台南一次係台北
不過真係夠哂, 應該短期內都唔會再去lu


沒有留言:

張貼留言