2010年10月17日 星期日

台北之旅 day2 台灣故事館, 鼎泰豐

day 2開始喇!
今日比原定時間遲左起身, 因為噚日真係太累喇!
而且夜晚有diamond club睇....睇到唔願訓..kakaka


起身妝身之後都11點lu...kaka~ 出發去食個brunch 先~ 好餓呀~
本身打算係飯店附近食, 但好似冇咩好食
所以就去左台北車站 旁既 k- mart 喇~ 見過好似有野食~


去到之後發現..........成間商場都係食日本野的... 那麼祟日?
咁冇法喇, 是旦搵一間覺得可以就入去喇





呢個拉麵併飯set, nt 260.......可以喇! hk price~


之後就向我既目的地出發~ 台灣故事館~
有d blogger話都值得一去~ 而且入場費都要nt200 (hk$50) 一個人架~





見到小俊嗎? kakakka, 佢又扮野! 你好野,去到台北比人拉左.........





50'-60' 年代台灣? 其實我覺得好似香港呀~






我是小老師!!!!!!!!!
(我記得呢, 我去過香港歷史博物館, 都有一個好似既班房
   咁香港同台灣都幾似架bor)



咁似d日本街頭店舖既~





行完故事館有一個小插曲:
一個說普通話的人問我: 要入埸費嗎?
我: 要, 2(er)百!
佢: 哦! 你們是哪裡來的?
我: 我們是香港人
佢: 難怪, 人們說2(laung)百, 你怎麼說2(er)百呢? 我還以為你們是大陸人!
我: 是嗎? 不好意思, 我的普通話不是太好......


其實我說的普通話人地一聽就知唔係本地人喇! 只是不太爛!


"火羅"完之後........就plan本身去食lunch既鼎泰豐食tea喇

唔係好難搵, 加上我有人肉gps, 話咁快就搵到喇~





我地約2:30pm唻到, 都有好多人.......好彩唔係爆多人就得喇!
等左一陣就有位喇, lucky





因為tea既關係, 我地叫左好少野食ja~





最衰佢小籠包一定要叫10個, 唔係就可以叫多d野食喇~><
anyway, 隻包真係好好食! 唔知呀~ 可能身在外地, c都好食d架呢可能....






不過同香港的鼎泰豐真係差唔多..............價錢又差唔多!
係差咩呢? 一個係香港, 一個係台灣lor~..........差好遠..


食完去.................


沒有留言:

張貼留言